Pemenang Giveaway irrayyan | Kalau Dah Jodoh

Okey mommy nak umumkan pemenang Giveaway irrayyan | Kalau Dah Jodoh . Mommy bagi adil, daddyG yang buat pencarian pemenang dengan random.org sebab daddyG bukan tahu siapa yang join kan. So keputusan ini adalah muktamad. 

Tahniah kepada yang berjaya. Mommy hanya ada 7 buah novel sahaja. Mommy beri masa 2 hari sahaja untuk menuntut novel Kalau Dah Jodoh ni. Selewat-lewatnya 11.59 malam 30 Oktober 2015. Pemenang sila Telegram/Whatsapp mommy irra 0133560192

Pemenang Giveaway irrayyan | Kalau Dah Jodoh
Pemenang Giveaway irrayyan | Kalau Dah Jodoh

Siapa yang lambat tuntut, mommy akan cari pemenang baru. Boleh tengok siapakah pemilik nombor bertuah dekat sini --> Senarai Pemenang Giveaway irrayyan | Kalau Dah Jodoh


Mommy bajet hari Isnin mommy dah boleh pos semua novel. Terima kasih kerana join giveaway mommy ya. Jumpa lagi kalau ada rezeki untuk giveaway seterusnya.

27 comments:

  1. tahniah kepada pemenang.. sikit lg nak smpai no kite..hehe

    ReplyDelete
  2. tahniah kepada yg berjaya..
    huhuhu..No 63 tak berjaya la.

    ReplyDelete
  3. tahniah buat semua pemenang.....pengkalah cuba lagi nanti eh

    ReplyDelete
  4. congrats winners!!.... banyak jugak tu mommy.. 7 novel kauuuu

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah, ada rezeki kat sini..
    Terima kasih Mommy dan tahniah buat yg lain :)

    ReplyDelete
  6. tahniah semua! xsmpt nk join..

    ReplyDelete
  7. Takde rezeki kali nie...tapi apa2 pun tahniah kepada semua pemenang

    ReplyDelete
  8. alhamdulilah :) hii thank you mommy .

    ReplyDelete
  9. Salam singgah sini mommy...wahh....bestnya yang menang....tahniah kepada semuanya...

    ReplyDelete
  10. agak2..yang xsertai segmen.boleh jadi pemenang secara tiba2 tak?? ekeke

    ReplyDelete
  11. Alhamdulillah! :)
    terima kasih kak!

    ReplyDelete
  12. Saya 68. Sikitt lagi nak kena hahahaha. Tahniah pada para pemenang semuaa! :D

    ReplyDelete
  13. dah tutup ker... x sempat nak join

    ReplyDelete
  14. Ala.. xde rezeki.. Tahniah buat semua pemenang..

    ReplyDelete
  15. tahniah buat semua pemenang..yg tak menang sila bawa bertenang...heheheh

    ReplyDelete
  16. Alhamdulillah...tersenarai... nangis tepi bucu meja jap...

    ReplyDelete