Cabaran Hari 6 | Apa Yang Mommy Irra Makan Hari Ini


Mommy makan Nasi Hakim Seksyen 7 Baru. Lauk daging masak hitam. DaddyG ajak makan mamak. Mommy suka!!! Cuti masuk dapur. Miahahahaa

Lama tak makan nasi Hakim

Dah makan mesti ada minuman. Minum air kelapa muda yang bersifat alkali. Juga order satu air barli. Air kelapa dan air barli ni ubat demam tau. Info ni dari herbalist yang buat ubat Anis Insyirah. 

Air Kelapa Muda

Okey! Perut mom is fullhouse! 

Meneruskan misi pencarian rumah. 


Cabaran 30 Hari #KelabBloggerBenAshaari
Hari 1 | Gambar Terkini dan 5 Fakta Tentang Diri Mommy Irra
Hari 2 | 5 Cara Memenangi Hati Mommy Irra
Hari 3 | Sesuatu yang Menguatkan Mommy Irra
Hari 4 | Buku Kegemaran Mommy Irra
Hari 5 |  3 Perkara yang Anda Ingin Katakan Kepada Bekas Kekasih

22 comments:

  1. wah nasik mamak, kalau layan sekali sekala memang sedap, farah suka lauk ikan tenggiri kari pas tu makan dengan papadom...ha ha ha...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kena try ayam hakim seksyen 7 shah alam memang best

      Delete
  2. Hati2 ira minum air kelapa..ada sesetenga orang kalau awal2 pregy tak boleh minum air tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Air kelapa irra minum sejak anis kena ekzema. N tu antara penawar ekzema anis..

      Delete
  3. ehh, silap p komen guna fb pulak.hahha, tapi kelapa muda tu betul2 mengancam lah!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I love kelapa mudaa. Kalau kat kg amik kat pokok je. Kat sini rm4.

      Delete
  4. Tenvok pinggan dah tau nasi dari kedai mamak/nasi kandaq , lauk daging masak hiitam tu memang wajib bg pcl kalu makan nasi mamak..

    Teringin plak makan Nasi kandaq.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh singgah makan kat kedai mamak PCL. Heee

      Delete
  5. wah nasik mamak, sekali sekala pekena mmg terbaiklah!..huhuhu dapnye..

    salam perkenalan :)

    sue/sihatitunikmat.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Misi mencari rumah? Irra nk beli rumah ke

    ReplyDelete
  7. Nasi kandar ke ape tu? Macam sedap je

    ReplyDelete
  8. Tudiaaaaa.. selera betul akak.. ena hari ni memang tak ada selera nak mamam.. sobs

    ReplyDelete
  9. memang akak kasi anak akak minum air kelapa sebab ekzema tu ke.. CT ingat dia mmg suka air kelapa.

    ReplyDelete
  10. arghhh daging masak hitam.. nak.... huhuhu

    ReplyDelete
  11. Sedapnya ira oi.. dah la lapaq ni.. tak makan lagi...

    ReplyDelete
  12. Btul... ida demam nii minum air balii jeee... surut sikittt... esok nk cr air kelapakkkk pulakk hehehhe

    ReplyDelete
  13. Lama tak menyinggah di Hakim
    Tapi kalau setakat nak pekena nasi kandar hakim, kat penang jauh 80 kali sedap lagi hehehe

    ReplyDelete
  14. air kelapa kat kedai mamak tak mahal ka?

    ReplyDelete