Cabaran Hari 5 | 3 Perkara Yang Anda Ingin Katakan Kepada Bekas Kekasih

Kalau ikutkan mommy Irra, let by gone be by gone. Tak perlu kata apa-apa. Tapi demi menyahut cabaran mommy Irra buat jugak lah. Sebelum itu mommy Irra dah mintak izin ngan daddyG. Haaa perasaan orang yang kita sayang, kena jaga tau. Kang taktau tetiba baca. Mengamuk, sepasal la pulak. Yang jadi mangsa is mommy Irra lah. Hehe. 

Saya menyahut cabaran! hahahaha

1. Terima kasih. Kenangan silam adalah pengalaman.
2. Aku sangat bahagia tinggalkan kau.
3. Alhamdulillah aku rasa bersyukur sangat.


Adoi cabaran sungguh namanya ni. Okey tak mau panjang-panjang. Jumpa di Cabaran ke 6.

Jap. Jap. Bebel kejap. Apa yang terjadi pasti ada hikmahnya. Jodohku hanya di depan mata. Kawan baik yang selama ini menemaniku. Aku bakal mempunyai zuriat cinta kami yang ke 3. Dah ada seorang putera dan seorang puteri. Cerita lama jangan sesekali diungkit. Itu petua kami. Bersama-sama dalam susah dan senang. InsyaAllah bahagia hingga hujung nyawa.

30 comments:

  1. yang penting dah ada anak 3 orang ok hahaha

    ReplyDelete
  2. Ayat no. 2 yang tak tahan... Hehe..

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah, semoga berbahagia sehingga ke jannah... Lupakan kenangan silam terus dan move on kann???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang dah tak ingat langsung dah. Hehe

      Delete
  4. Replies
    1. Kenangan tu ntah ke mana. Kahwin pon dah dekat 4 tahun. Byk lagi kenangan indah lain...memory xmuat nk igt hat lama2

      Delete
  5. Semoga berbahagia dengan keluarga tercinta hingga ke jannah

    ReplyDelete
  6. perghh no 2 terbaik kak ira..hahah... tutup buku lame.. bukak buku bru.. kak ira dh bukak buku merah baru kan.. ehh... hahahah... :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buka buku merah, buku lain xdak langsung dah. Hahaha tunggu lagi 3 buku merah :p

      Delete
  7. Alhamdulillah moga irra kekal bahagia bersama suami dn anak² ;)

    ReplyDelete
  8. Betul-betul..jodoh yang Allah beri adalah yg terbaik buat kita..semoga bahagia till jannah :)

    Salam perkenalan...jemput ke blog saya www.ladysara84.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. hahah.. ayat no2 tu ganas... tp mmg mencabarlah nk buat task no 5 ni..

    ReplyDelete
  10. Usah dikenang cinta yang lalu kannn.. skrg dah ada cinta sejati, cinta yang diredhai oleh Allah.. yeahhhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang tak igt lgsg dh ena. Terpaksa igt sebab cabaran je ni. Hahaha

      Delete
  11. kekal bahgai ke akhir hayat hendak nya..

    ReplyDelete
  12. Belajar dari pengalaman yg baik2 dari dia tu bagus...normal masa2 lalu mendewasakan kita. Berbahagia dgn apa yg ada sekarang.

    ReplyDelete
  13. Bagus laaa... siap mintak izin suami utk entri ni...

    ReplyDelete
  14. Itu lah. Cerita lama ni buat sakit hati je ingat balik. haha

    ReplyDelete
  15. so simple.... sha tak ikut piawaian bebetul... lari dari tajuk... haha =p~

    ReplyDelete
  16. haha sangat bahagiaaa gileee caddddbuurr tinggalkan ex kan..ahaks

    ReplyDelete
  17. mintak izin kak? ida tak mintak izin pun tapi hubby ade baca.. senyum sengih je dia hahahhahaha

    www.idabaharum.com

    ReplyDelete
  18. hehe.. Alhamdulillah for today kan kak irra..seronok nak tggu baby ke 3.. :D

    ReplyDelete
  19. ramai yang bahagia selepas ditinggalkan. Alhamdulillah. Allah tu maha adil

    ReplyDelete
  20. ayat no 2 tu sedikit kejam hahak...

    life must go on... semua org ada kisah masing2 kan... sebaiknya jaga hati suami sebaik mungkin...

    ReplyDelete
  21. Klau tanya akak pun mmg susah sikit nk jawab nihp nasib baik x ada kekasih bekas pun x ada heee t

    ReplyDelete
  22. ayat no 2 tuh kalo ex bce sentapness jdnya..hahaha

    ReplyDelete