Inteemor tingkatkan kepuasan suami isteri

Siapa tak sayang suami kan? Walaupon mempunyai anak yang ramai, suami wajib di layan sebaiknya. Suami penat bekerja siang malam mencari nafkah, mommy pon penat menjaga anak dengan pelbagai ragam untuk membesar dengan sihat. Namun jika anak itu pasif, ia tanda anak bermasalah pula. Jadi mommy kena pandai menangani ragam anak seharian. Be a superMommy and superWifey! 

Ephyra Kekalkan Kesuburan, Kesihatan Bahagian Intim dan Kecantikan Wanita
Khasiat dan Kelebihan Inteemor

Apabila mommy berpeluang untuk mencuba inteemor, rasa keterujaan yang teramat sangat apabila mengetahui salah satu khasiat dan kelebihan inteemor ini adalah mengetatkan, menegangkan dan merapatkan otot faraj. Selain daripada itu, ia memberi tenaga dan kecergasan. Yeah! Mommy perlukan inteemor!

Jangan ketawa dan ambil mudah ye. Walaupon dah beranak tiga, hal ini sangat lah penting. Kepuasan bersama harus berada di tahap maksima kerana kesibukan dan masa bersama yang terhad. Masing-masing penat dengan kerja seharian. Masa mommy dan daddy adalah milik anak-anak. Bila anak-anak dah tidur, masing-masing dah kehabisan tenaga. Chill mommy! Inteemor kan ada! 

Inteemor by Ephyra pilihan mommy

Alhamdulillah. Dengan mengamalkan inteemor selama dua minggu lebih, saat bersama keluarga tercinta lebih berkualiti. Lebih manis. Lebih mantap. Mommy cergas dan bertenaga sepanjang hari melayan buah hati walaupon penat. Dah lama mommy mencari-cari produk sebegini. Dulu ada pernah cuba satu produk ni, tapi mommy dah berhenti sebab mengandung. Produk sebegini tidak boleh diamalkan oleh ibu mengandung ya. 

Namun mommy lebih recommend produk inteemor by Ephyra ini kerana mommy juga mengamalkan minuman Ephyra yang sangat serasi dengan mommy. Selain itu harga inteemor hanya RM49 mampu dimiliki oleh sesiapa sahaja dan kesannya sangat baik. Mommy tak mau cakap banyak lah. Korang kena cuba sendiri baru dapat rasai keberkesanannya.

16 herbal terpilih ramuan inteemor
16 Herbal terpilih sebagai ramuan inteemor

Inteemor adalah jus minuman khas untuk penjagaan dalaman wanita yang mempunyai 16 herba semulajadi. Bukan sahaja baik untuk wanita berkahwin malah inteemor juga sesuai untuk anak dara. Inteemor juga merawat mereka yang mengalami masalah senggugut yang kronik.

Mommy dah lama tak kena senggugut sebab hampir 5 tahun berkahwin ni boleh dikira period berapa kali sahaja. So mommy memang khas untuk rawatan otot faraj selepas bersalin dan memberi tenaga dan kecergasan sepanjang hari. Selain dari mengambil ubat-ubatan, ibu-ibu kena rajin buat senaman kemutan untuk menguatkan faraj. Bidan selalu pesan selepas bersalin. Kemutan? Alaaa macam tahan kencing tu. Tahan selama mana yang korang boleh. Rajin-rajin amalkan tau.

inteemor by ephyra bagus untuk wanita
Testimoni pengguna inteemor

Selain masalah senggugut, Inteemor boleh diamalkan bagi mereka yang mngalami masalah keputihan, faraj berbau dan gatal, haid tidak teratur, kerap sakit kepala, angin dalam badan, badan berbau, perut buncit dan naik berat badan secara mendadak, payudara kendur, ingin memiliki zuriat dan wanita dalam pantang.

Inteemor adalah jamu moden yang dicipta istimewa khususnya untuk kaum wanita.  Mommy cuma berkongsi rasa dan pengalaman sendiri yang mungkin boleh membantu pembaca. Semua orang nak produk kesihatan terbaik dan memberi kesan. Jangan lupa dapatkan inteemor tau. Suami-suami dapatkan untuk isteri tercinta. 

Ig ephyra2u
Website oceanlife.com

17 comments:

  1. Inteemor memang best! Baru 2 minggu amalkan, dah rasa kesannya

    ReplyDelete
    Replies
    1. irra beberapa hari je minum inteemor dah rasa kesannya,..best

      Delete
  2. jangan lupa untuk terus konsisten dengan inteemor

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaAllah...dah order dh untuk kawan2...pas abis ni boleh repeat order lagi...woww kita dh promote kat kawan2.. rugi lah benda baik tak share

      Delete
  3. Hmmm nak kena beli untuk wife ni. Kesian dia. Siang keje kat opis. Malam keje layan suami..

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. ya betul..mommy memang suggest kat kengkawan sbb best

      Delete
  5. mas pun minum inteemor..
    memang kesannya sangat bagus!

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah, Anim pun serasi dengan Inteemor. Memang ada perubahannya :)

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah, Kak Nina pun dah amalkan INTEEMOR dan teruja akan khasiat dan kebaikkannya!

    Testimoni Kak Nina
    CoratCoret Nina: 5 Rahsia INTEEMOR yang anda harus tahu -
    http://ninamirza.blogspot.my/2015/11/5-Rahsia-INTEEMOR-anda-perlu-tahu.html

    ReplyDelete
  8. kesihatan dan kecantikan luar dan dalam diseiringkan.. itu kak ain setuju... :)
    cantik luar sahaja tak guna, yg penting cantik di dalam juga.. baru la suami sayang lebih.. ehh.. ehhh...

    :p

    ReplyDelete
  9. Tersenyum baca hehee
    Sangat rekemen inteemor untuk semua wanita! MEMANG MANTAP MEMANG MANIS.... ^_^

    Pssstt dapatkan inteemor original dari pengedar sah, nak beli dengan sis julia pun boleh :)

    ReplyDelete