Kalau Dah Jodoh | Jom beli novel ini

Mommy diberitakan Puan Elee memerlukan bantuan. Mommy tak tahu apa kisahnya. Namun bila mendapat tahu cerita sebenar, mommy kongsikan di sini juga. Mungkin perkongsian ini sedikit sebanyak membantu Puan Elee.
Novel Sweet

Tolong share jika sudi..

" Assalamualaikum... 

Selalu saya tulis dalam novel, sudahlah jatuh ditimpa tangga pula. Begitulah yang saya kena sekarang. Malam Selasa saya terima kerja yang ditawarkan tapi malam Rabu saya kehilangan kerja tersebut. Memang bukan rezeki. Ingatkan dah lega fasal bab rumah dan bab kerja tapi rupa-rupanya tak lega lagi. 

Tak habis-habis musibah datang. Orang kata saya ni insan terpilih, Allah sayang sangat pada saya sebab tu Allah jentik dengan musibah.

Masalahnya dah dua tahun. Tak larat dah saya nak menongkah arus ujian demi ujian yang mendatang. Rasa nak mati dah sekarang. 

Jangan risau. Saya masih yakin pada Allah. Cuma saya penat dan kecewa dengan hidup saya sejak kembali ke Malaysia. Dah dua tahun, ya Allah. Permudahkanlah hidupku. Tak larat dah aku menanggungnya.

Kalau sudi, tolonglah beli buku saya. Help me to bounce back, please... badly need your help. I guarantee you, my book will entertain you.

Kalau Dah Jodoh
RM17.00 (SM) / RM20.00 (SS)
Harga dah termasuk kos pos.

Untuk beli, bank in dalam akaun Maybank Elee Mardiana binti Muhammad.

No. Akaun: 158396028622.

Tolong share jika sudi. :'( 


FB: Elee Mardiana  "

0 comments:

Post a Comment