Ayam Kampung Organik Dr Zainol

DaddyG beli ayam. Lama giler tak beli ayam. Asyik asyik telur ayam kampung. Mommy dah potong plastik ayam kampung organik baru teringat nak ambil gambar. 

Zainol Halal ORGANIC CHICKEN Ayam Kampung Organik & Herba, Bersih, Segar, Sangat Enak dan Menawarkan Sumber Protein Yang Tinggi.

Ayam Kampung Organik Dr Zainol
Ayam Kampung Organik Dr Zainol

Kenapa perlu makan ayam kampung organik?

Ayam kampung organik ini mempunyai nutrisi yang tinggi dan dapat membina sistem imuniti badan yang baik. Ia diternak 100 peratus secara organik dan tiada kena mengena dengan teknik organism pengubahsuaian genetik (GMO). Tidak menggunakan antibiotik, suntikan hormon, beta agonist atau salbutamol. Perjuangan dalam makanan halal sudah menjadi Fardhu Ain kerana hampir 80% makanan harian umat Islam adalah dari sumber yang diragui status Halalan Toyibban.

Terima kasih Dr. Mohamad Zainol Ahmad Haja kerana mengusahakan pengeluaran ayam kampung organik. 
Dulu masa tinggal di Shah Alam mommy beli ayam organik di Az-Zain Seksyen 15.  Sekarang mommy beli ayam organik Az Zain Klang Sentral.

Jom amalkan pemakanan yang sihat dan Halalan Toyyiban. :)

5 comments:

  1. penah makan ayam organik ni..mmg bagus..

    ReplyDelete
  2. Tengah2 malam ni jadi lapo pulok membaca artikel ni...Thx for the good read. Dah tinggalkan 'tips' jugak sikit (banner Adsense) hehe

    ReplyDelete
  3. anazarin berbicara bila tengok ayam organik teringat radix fried chicken....sedap ayam organik nie

    ReplyDelete