Myston Blue Leather Handbag dari MYSALE

Handbag mommy dah koyak sana sini. Sudah tiba masa untuk bertukar ke handbag baru. Kan mommy suka sangat windows shopping kat www.mysale.my . Hari-hari windows shopping online. Nak grab handbag murah satu!

Handbeg
Women elegant leather handbag

Beg ni berharga 213.2AUD menjadi RM665 apabila ditukarkan ke mata wang Malaysia. Tapi di MYSALE bernilai RM159. Beg nampak cantik. Bila tunjuk kat daddyG pon, daddyG berkenan. Yeayyy dapat la beg baru. Hehehee

Handbeg
MYSTON Blue Leather Handbeg

Mommy order beg ni 30 Oktober 2015. Sampai rumah siang tadi, 18 November 2015. Estimated delivery 19-24 November. 

Mysale
Handbeg MYSTON dari MYSALE

Mommy suka beg ni sebab ada 3 compartment. Boleh jadi beg doraemon mommy. Lawa kan? Nak usha jugak barang murah kat MYSALE? Jom register di MYSALE.my . Tak register tak boleh nak shopping. Register free je :D


Bye bye handbeg lama! 


Beg ni daddyG belikan kat Kelantan 4 Mei 2013. Lama dah kan. Lagi tua dari Anis. 

8 comments:

  1. sama la perangai cik sue,selagi tak jahanam tak koyak ,pakaiiiii jugak,kekdahnya malas tukar2 beg nanti barang hilang hahahha

    ReplyDelete
  2. lawa biru tu..boleh sedondonkan dgn my wallet biru


    www.azlindaalin.com

    ReplyDelete
  3. suka kaler marron tu..eh maroon erk..

    ReplyDelete