Pemenang Giveaway irrayyan | Kalau Dah Jodoh

Okey mommy nak umumkan pemenang Giveaway irrayyan | Kalau Dah Jodoh . Mommy bagi adil, daddyG yang buat pencarian pemenang dengan random.org sebab daddyG bukan tahu siapa yang join kan. So keputusan ini adalah muktamad. 

Tahniah kepada yang berjaya. Mommy hanya ada 7 buah novel sahaja. Mommy beri masa 2 hari sahaja untuk menuntut novel Kalau Dah Jodoh ni. Selewat-lewatnya 11.59 malam 30 Oktober 2015. Pemenang sila Telegram/Whatsapp mommy irra 0133560192

Pemenang Giveaway irrayyan | Kalau Dah Jodoh
Pemenang Giveaway irrayyan | Kalau Dah Jodoh

Siapa yang lambat tuntut, mommy akan cari pemenang baru. Boleh tengok siapakah pemilik nombor bertuah dekat sini --> Senarai Pemenang Giveaway irrayyan | Kalau Dah Jodoh


Mommy bajet hari Isnin mommy dah boleh pos semua novel. Terima kasih kerana join giveaway mommy ya. Jumpa lagi kalau ada rezeki untuk giveaway seterusnya.

27 comments:

  1. tahniah kepada pemenang.. sikit lg nak smpai no kite..hehe

    ReplyDelete
  2. alaaa tak menang huhu. tahniah semua! :)

    ReplyDelete
  3. tahniah kepada yg berjaya..
    huhuhu..No 63 tak berjaya la.

    ReplyDelete
  4. Saya ke 56.. x menang.

    Tahniah pd yg menang

    ReplyDelete
  5. tahniah buat semua pemenang.....pengkalah cuba lagi nanti eh

    ReplyDelete
  6. congrats winners!!.... banyak jugak tu mommy.. 7 novel kauuuu

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah, ada rezeki kat sini..
    Terima kasih Mommy dan tahniah buat yg lain :)

    ReplyDelete
  8. Takde rezeki kali nie...tapi apa2 pun tahniah kepada semua pemenang

    ReplyDelete
  9. alhamdulilah :) hii thank you mommy .

    ReplyDelete
  10. Salam singgah sini mommy...wahh....bestnya yang menang....tahniah kepada semuanya...

    ReplyDelete
  11. agak2..yang xsertai segmen.boleh jadi pemenang secara tiba2 tak?? ekeke

    ReplyDelete
  12. Alhamdulillah! :)
    terima kasih kak!

    ReplyDelete
  13. Saya 68. Sikitt lagi nak kena hahahaha. Tahniah pada para pemenang semuaa! :D

    ReplyDelete
  14. Ala.. xde rezeki.. Tahniah buat semua pemenang..

    ReplyDelete
  15. tahniah buat semua pemenang..yg tak menang sila bawa bertenang...heheheh

    ReplyDelete
  16. Alhamdulillah...tersenarai... nangis tepi bucu meja jap...

    ReplyDelete