Hello Mr Perfect TV3

CaBaRaN iNsTaBLoG 7 HaRi EfGkBbA 
<Klik tajuk dibawah untuk tengok cabaran yang lepas>
6. BReaKFaST WaJiB AnDa
7. GaDgeT TeRCiNTa

Drama tv feveret buat masa ni adalah Hello Mr Perfect, TV3. Hahaha hanya jam ini sahaja mommy layan tv. 

Hello Mr Perfect DrAMa TV FeVeReT | CaBaRaN7HaRi iNsTaBLoG EfGkBbA
Hello Mr Perfect 

Cerita tv semua adaptasi dari novel ke? Cerita sebelum-sebelum ni pon dari novel. Layan je la

Novel Hello Mr Perfect
Novel Hello Mr Perfect

Sinopsis Novel Hello Mr Perfect
Sinopsis Novel Hello Mr Perfect

Hello Mr Perfect TV3
Hello Mr Perfect TV3

Mommy bukan la memilih hero bila tengok drama. Masa ni mommy hanya tunggu DaddyG balik sebab penat seharian jaga 3A. Hiburkan hati sekejap sambil-sambil melayan 3A. Tapi yang menarik cerita ni, heroin dia macam Lyssa laaaa


#CaBaRaNiNsTaBLoG7HaRiEFGKBBA 
#EfGKbbA
#ExChANgeFeEdGrOuP
#KeLAbBLoGgErBeNAsHaARi

*gambar kredit to pakcik GoOGLe

12 comments:

  1. I Read Novel... n.. Watching drama

    ReplyDelete
  2. laaa..citer ni adaptasi dari novel jugak ke..hmmm..

    ReplyDelete
  3. tak sempat nak layan..drama baru kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. heeee....masa ni je kita tgk tv pon kak...lagipon bukan tgk sangat..sambil2

      Delete
  4. Best citer nie...saya suka Alya mengawal emosi terutama bila di perlekehkan oleh Arif.

    Jom santai-santai join Giveaway
    Giveaway Nurfuzie Dot Com #1

    ReplyDelete
  5. xleh tengok cerita ni.sini tak de tv

    ReplyDelete
  6. novelnya best. tapi nak tgk dramanya memang taklaa. boleh dikatakan dah lama aina xtgk tv. klau tgk pun layan cerita kartun. haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. lumrah kehidupan seorang pelajar.hehee

      Delete