Tiada lagi wajah kusam dengan KITSUI Whitenin BB Drink Super Hydrolyzed Vit C

Tiada lagi wajah kusam dengan KITSUI Whitenin BB Drink Super Hydrolyzed Vit C | Tiada manusia yang sempurna di dunia ini. Namun sebagai wanita terutamanya para isteri sentiasa berusaha menjadi sempurna di mata suaminya. Tak terkecuali mommy yang pasti akan mencuba sekiranya mengetahui produk tersebut bagus. Kali ini mommy diperkenalkan dengan satu produk daripada Jepun yang bernama KITSUI Whitenin BB Drink Super Hydrolyzed Vit C. 
KitSui Whitenin B.B. Drink Super Hydrolyzed Vit C
KITSUI Whitenin BB Drink Super Hydrolyzed Vit C
Mommy bukanlah jenis sambarono mencuba sesuatu produk. Ini kerana mommy terlalu risaukan kesan sampingan produk tersebut. Mungkin tak nampak kesannya sekarang tapi mencegah adalah lebih baik dari mengubati. Mommy lebih berhati-hati apabila anak kedua ada penyakit ekzema. Mommy tak mahu merasainya lagi. Cukuplah hanya sekali sahaja. Mommy serik.  
Mempunyai 15 sachet dalam satu kotak

Kenapa mommy memilih KITSUI Whitenin BB Drink?

100% botani dan selamat
Keterujaan untuk mencuba KITSUI Whitenin BB Drink semakin membuak-buak apabila mengetahui produk minuman kesihatan ini dibuat 100% dari bahan botani dan selamat untuk diamalkan. 
Perlu dibancuh bersama 150ml air
Rasa sedap seperti minuman Oren
KITSUI Whitenin BB Drink mempunyai rasa seperti minuman Oren. Rasa yang sedap buat mommy tak pernah lupa untuk membancuh satu sachet setiap malam sebelum tidur.

Ada sesi Q&A di www.kitsui.com.my
Sesi Q&A di page KITSUI Whitening BB Drink sangat membantu memberi pencerahan mengenai produk ini. Kat sini mommy jadi seronok dan senang untuk mengenali produk dengan lebih dekat

link

Mencerahkan dan memutihkan seluruh wajah
Mommy tak mengimpikan wajah yang putih sebab dah dari azali kulit mommy tak berapa cerah. Mommy cuma nak hilangkan wajah yang kusam dan kulit yang cerah itu adalah suatu bonus buat mommy.

Menghalang pembentukan blackhead & whitehead
Sejak seminggu mengamalkan minum KITSUI Whitenin BB Drink, whitehead semakin kurang. Kalau tidak tangan mommy gatal nak picit je hidung, sekarang ni tak perlu nak picit selalu dah.

Membantu mengurangkan jerawat muka dan badan.
Hari tu mommy bising jerawat batu penuh di dahi. Alhamdulillah jerawat batu di dahi dah tak ada lagi. Cuma tinggal jerawat-jerawat gatal seketul dua sahaja.

Menaikkan seri wajah
Yes! Yang ini mommy akui. Wajah nampak semakin berseri. Tak perlu bermekap tebal-tebal. 
Wajah semakin berseri dengan minuman kesihatan KITSUI
Menghalang penghasilan melanin kulit
Melanin adalah zat protein yang berperanan menentukan warna kulit. Warna kulit yang gelap mempunyai melanin yang lebih banyak berbanding kulit yang berwarna cerah. Melanin yang terkena sinar UV akan menimbulkan noda gelap yang kita panggil sunburn. Dengan KitSui Whitenin B.B. Drink akan mengekalkan wajah yang cerah sebab melanin tidak dapat dihasilkan.

Memutihkan kulit menjadi putih pink & gebu
Mommy rasa muka mommy semakin cerah, bila mommy pakai foundation nipis sahaja dah boleh putihkan muka mommy. Ni yang buat mommy suka sangat. Muka jadi putih dan gebu. Kulit muka juga jadi lembap membuatkan sapuan foundation menjadi rata dan tak bercapuk.
Mommy suka KITSUI Whitenin BB Drink
Kecerahan kulit akan lebih ketara dalam masa 1-2 minggu dengan pengambilan secara konsisten. Sekotak KITSUI Whitening BB Drink berharga RM38.80 dan mempunyai 15 sachet. Harga mampu milik oleh sesiapa sahaja dan mudah dibeli di Watson, Guardian atau terus membeli secara online di www.kitsui.com.my
Fb: Kitsui My
Ig: Kitsui Malaysia
Beli 6 Percuma 1

Beli 6 percuma 1

Berita baik untuk korang sehingga hujung tahun ini(31/12/2017), belian 6 produk dari mana-mana produk KITSUI boleh dapat percuma 1 produk. Maklumat lanjut boleh baca di sini--> http://www.kitsui.com.my/pages/buy-6-free-1-redemption-form

11 comments:

  1. wahh makin berseri-serilah mommy.. bnyk khasiatnya

    ReplyDelete
  2. Makin flawless n gebu la mommy pas ni...

    ReplyDelete
  3. Comeyyy. Patut la makin comey mommy sekarang ni. Ini rahsianya.

    ReplyDelete
  4. Fuyoo makin berseri2 laaa wajah mommy pasni..

    ReplyDelete
  5. Makin gojes dekat nak raya ni,mummy...

    ReplyDelete
  6. makin berseri-seri la raya nanti..mommy raya kat mana tahun nie??

    ReplyDelete
  7. Tq mommy share, patut lah makin berseri minum kitsui rupanya. Boleh try jugak ni hihi

    ReplyDelete