5 hari #photochallenge #blackandwhite

#photochallenge #blackandwhite menjadi viral di kalangan blogger di facebook. Pada mula nya mommy hanya sekadar memandang dari jauh. Alih-alih blogger Zatie Suhaide pula tagged mommy. Maka mommy telah berjaya menyelesaikan cabaran ini.

Hari Pertama
Sempena 23 Disember, mommy letak gambar throwback kenduri bertandang sebelah perempuan pada 23 Disember 2010. Lain ya muka sebab bertudung bawal. 


Hari kedua
Throwback juga pada 24 Disember 2013 di mana pada masa ini Anis sedang berperang dengan penyakit ekzema. Ekzema berpunca dari amalan pemakanan semasa mengandung. 



Hari ketiga
Hari ini juga mommy letakkan gambar throwback sempena majlis menyambut tetamu di Kelantan pada 25 Disember 2010. 


Gambar throwback mommy pilih untuk tiga hari pertama. Mesti semua orang ingat kan tarikh-tarikh penting disatukan bersama insan tersayang. Tapi mommy akad nikah 12-12-2010.



Hari keempat
Mommy pilih gambar Amal yang menceriakan hari-hari mommy. Bangun pagi je dah senyum.


Hari kelima
Ini lah kerja sampingan mommy selain daripada menjaga Adam Anis dan Amal.




I am a mommy blogger!

4 comments:

  1. akak pun dah terjebak jugak..tetiba ada blogger lain tag..ahaks..sebelum tu tengok je..harini baru hari ke-2..tak tau nak tag kat sapa lagi ni..dah la tak ramai kawan blogger..aiyooo..

    ReplyDelete
  2. tahniah berjaya habiskan challenge :)

    ReplyDelete
  3. yeayyy dah abes 5hari #photochallenge #blackandwhite..

    ReplyDelete