Forever Aloe Vera Gel Minuman Organik Baik Untuk Kesihatan

Apa itu Forever Aloe Vera Gel?

Forever Aloe Vera Gel adalah minuman berkhasiat yang terdiri daripada lebih 202 nutrisi termasuk 20 mineral, 20 jenis asid amino, kalogen dan vitamin yang diperlukan oleh badan. 

Wahhh banyaknya nutrisi aloe vera. Fakta sebegini jarang kita ambil tahu kan? Jom kita kaji serba sedikit mengenai Aloe Vera. 

Forever Aloe Vera Gel Minuman Organik Baik Untuk Kesihatan

Seperti semua sedia maklum, aloe vera sangat bagus untuk kesihatan. Memandangkan kesihatan kita selalu sangat diuji sejak akhir-akhir ini dengan jerebu yang agak lama dan sistem badan menjadi goyah dek pemakanan yang tidak sihat. Maka, mommy pon kena mencari inisiatif untuk menguatkan sistem tubuh mommy dan anak-anak.  

Jom kita kaji lagi dan baca 12 Khasiat dan Kegunaan Aloe Vera.

 Khasiat dan Kegunaan Aloe Vera.

Bila kawan mommy cadangkan pada mommy untuk mengamalkan Aloe Vera Gel ni. Mommy berfikir panjang juga. Pokok Aloe Vera ada dalam pasu di halaman rumah. Tapi pokoknya tidak sihat kerana gangguan serangga. Semakin kuat rasa hati nak mencuba Forerer Aloe Vera Gel. Seperti biasa mommy akan bertanya pada Herbalist Nizam. 

"Ok ni. Takde bahan kimia . Pengawet sangat sikit. Food gred." -Encik Nizam

Kenapa perlu amalkan Aloe Vera?

Forever Aloe Vera Gel mempunyai sifat semulajadi Aloe Vera seperti Saponins iaitu lendir aloe vera yang bertindak untuk mencuci dan Lignin yang mempunyai kuasa penembusan atau kadar meresap ke dalam sel yang tinggi. 

Antrakuinon yang terkandung dalam Aloe Vera seperti antikulat, antibakteria dan antivirus dapat meredakan kesakitan, kegatalan dan bengkak.

Forever Aloe Vera Gel mengandungi gel yang distabilkan 100% dan pilihan terbaik utk memelihara kesihatan sistem pencernaan dan keimunan. Ia juga membantu meningkatkan biovailaniliti nutrien kepada sel, meningkatkan metabolisme tenaga dan boleh mengawalatur fungsi fisiologi dan boleh membantu tidur dan emosi.

Selain itu, ia boleh membantu dalam penyembuhan sistematik tubuh dari penyakit yang dihasilkan dari proses DETOKSIFIKASI yang kurang baik.

Banyak sungguh kebaikan aloe vera tak dapat disangkal lagi. Mommy memang dah tahu. Cuma belum jadikan amalan sahaja lagi. Mommy pernah gunakan aloe vera sebagai ubat merawat kulit ekzema Anis suatu ketika dahulu. Alhamdulillah dengan izin Allah, ekzema Anis semakin baik.

Kini Mommy dah mula amalkan minuman Forever Aloe Vera Gel ni. Rupanya Ustaz Nazry pon amalkan Forever Aloe Vera Gel.

Forever Aloe Vera Gel

Banyak masalah boleh diatasi dengan mengamalkan minuman Forever Aloe Vera Gel. Yang penting tiada bahan kimia dan Halal.

Forever Aloe Vera Gel

Ini merupakan testimoni pengguna Forever Aloe Vera Gel



Forever juga mengeluarkan banyak lagi produk kesihatan lain seperti Aloe Berry Nectar.



Aloe Berry Nectar khas untuk wanita.



Selain itu ada juga Aloe Vera Gelly sesuai untuk merawat kulit seperti ekzema.



Sekiranya berminat untuk dapatkan Forever Aloe Vera Gel dan banyal lagi produk Forever ini boleh lah whatsapp 013-6283485

5 comments:

  1. assalam.. kite pun makan yg ni...alhamdulillah slow2 amalkan mknn @ supplement organik camni.. nak elak plak dr ubat2 moden... :)

    ReplyDelete
  2. Aloe vera ni memang menyejukkan dan banyak khasiatnya

    ReplyDelete
  3. boleh membuang toksid dari dalam badan tu macam best je baca... ermmm.. bila nak try nii.. :)

    ReplyDelete
  4. dulu kat rumah aina ada pokok lidah buaya ni. selalu jatuh ke luka terkena pisau letak aloe vera. cepat je sembuh. sejuk pun sejuk.

    ReplyDelete
  5. Arwah Opah dulu rajin jaga pokok lidah buaya ni.... suka ramas2 sapu kat muka ke rambut ke... :) Thanks Kak Irra buat entri ni... Tak tahu pulak ada minuman yang best macam ni... rasa nak try jugak... penyejuk badan jugak...

    ReplyDelete