Baby headband murah

Baby headband murah ada di sini! Mommy suka pakaikan Amal headband. Alang-alang tu mommy pon menjual juga la. Mommy jual murah sahaja. RM10 satu. Beli 5 dapat free postage. Postage RM6 Semenanjung Malaysia / RM9 Sabah Sarawak. Ibu-ibu mengandung yang dah tahu jantina anak mereka adalah perempuan mesti tercari-cari baby headband murah untuk anak anda. Mari lihat headband cantik dan comel-comel untuk anak dara anda.


Baby headband murah

irrayyan.com
Baby headband murah

www.instagram.com/irrayyandotcom
Baby headband murah

Baby headband murah

Baby headband murah

Baby headband murah

Baby headband murah

Baby headband murah

Baby headband murah

Baby headband murah

Material fabrik yang digunakan adalah imported fabric. Jahitan headband yang kemas dan headband ini sangat selesa di pakai oleh baby. Haa baby yang baru lahir sehingga setahun. Comel sangat bila baby yang sememangnya dah comel memakai headband.

Anak tak nak pakai headband?
Apa-apa pon yang kita nak anak buat seperti memakai headband kita perlu biasakan sejak kelahiran baby lagi. jadi baby tidak terkejut dan berasa tidak selesa. Macam baby Amal mommy dah belikan headband sejak Amal dalam perut lagi dan biasakan Amal pakai headband sejak hari pertama lagi. Mommy tak ada la pakaikan 24 jam. Bila nak ambil gambar mesti mommy cari headband yang sesuai. Comel comel comel sangat dan bertambah-tambah geram tengok baby Amal.

Baby headband yang mommy jual ini boleh dilonggarkan mengikut saiz baby. Jadi tidak akan ada masalah melekat atas kulit kepala bayi anda. Kalau mommy sendiri, headband ni boleh menutup ubun-ubun kepala baby Amal. Ubun-ubun tu yang penting perlu ditutup supaya tak masuk angin dan mengakibatkan masalah lain pula.

Prinsip mommy mudah sahaja, jangan lakukan sesuatu yang akan memudaratkan diri sendiri. Pakai headband ketat-ketat sehingga berbekas di kepala baby, tu yang daddyG tak berkenan. Alhamdulillah daddyG tak bising mommy pakaikan baby Amal headband.

Mommy jual murah-murah ni sebab nak bagi peluang pada ibu-ibu menggayakan anak-anak. Macam mommy sendiri akan mencari dan google baby headband murah. Murah. Cantik. Kemas dan selesa dipakai.

Jika ada yang berminat boleh whatsapp dengan menghantar gambar headband mana yang berkenan di hati kepada mommy. 0133560192

1 comment: