Fridge Magnet Saiful Nang untuk Top 3 Komentator Mei


Salam, mommy rasa nak bagi reward dekat pengunjung setia irrayyan.com


Gambar-gambar dalam fridge magnet ni di ambil oleh Saiful Nang.


Nak tak? Nak tak? Jom komen banyak-banyak ^_^

86 comments:

  1. Ohhh sangat suka dengan gambar2 Saiful Nang.... alahai nak komen banyak2 tu tak menyempat... lama tak singgah merepek kat page mommy :)

    ReplyDelete
  2. Harus lah nak.....apekah Irrayan.com bkl di serang lepas ni?

    ReplyDelete
  3. nice... tenangnya tengok kaabah madinah nie (k)...

    ReplyDelete
  4. Nak FM gambar Anis dengan adam satuuu....:)

    ReplyDelete
  5. nak FM....!! nak FM...!! nak FM.....!! :)

    ReplyDelete
  6. wah bestnyaaaaa! x pernah lg dapat FM Mekah. kena kejar ni. hahaha

    ReplyDelete
  7. lama tak bom sini.. nantikannnnn

    ReplyDelete
  8. Wah cantik FM mekah lom ada koleksi ni... kalau dapat simpan sebaik mungkin

    ReplyDelete
  9. Dah ada satu jadi rasa macam nak satu lagi

    ReplyDelete
  10. ;-( ... hanya mampu tengok je...

    ReplyDelete
  11. nak jugak.... tapi, mcm x berjaya aje ha ha ha :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. "Milik siapakah FM ini...."
      nyanyi dalam rentak lagu surdirman
      "Milik siapakh gadis ini"

      Delete
  12. kak eny pun suka kumpul fridge magnet jugak!

    ReplyDelete