Emergency Hospital Baling


Pagi semalam, dua-dua anak dah kebah. Maka keluar entry anak-anak dah sihat. Kemudian semua sambung tidur.

Bila terjaga jam 10:45 pagi, mommy gagau-gagau badan Adam Rayyan, Ya Allah panasnya.

Maka semua bersiap untuk ke Hospital. Sampai je ke Emergency, register dan terus di panggil masuk ke dalam.

Adam Rayyan menjerit-jerit. Trauma tengok katil. Trauma tengok nurse dan pegawai perubatan. Hurmm mommy pujuk Adam Rayyan. Nak sihat kan sayang.


Settle ambil darah Adam Rayyan. Next, Anis Insyirah pula. Susah nak cari urat sebab adik berisi. Kaki pon kaki lah.


Keputusan darah Anis Insyirah ok. Tapi Adam Rayyan ada jangkitan kuman. 


Semoga diberi kesihatan yang baik buat anak-anakku.

8 comments:

  1. Alhamdulillah jika tak apa-apa
    Semoga cepat membesar dan sihat

    Cik Puteri pun pernah ditahan wad. Rileks ja tapi sekarang tak tahu la macam mana

    ReplyDelete
  2. Assalam irra,
    moga cepat sembuh na sayam2 berdua
    memang sekrang musin dema
    mommy kena kuat hokeyh

    ReplyDelete
  3. Bila anak tak sihat kita yang bergelar ibu ni mmg risau kan ...Ya laa susah jugak tu anak tak sihat mak dalam pantang lagi tu..Silap berjalan lebih2 kan bentan pulak dibuatnya..

    ReplyDelete
  4. nak pujuk budak dengan tgk kartoon kat hp hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. paling budak2 suke katoon upin ipin dgn boboi boy.. :o

      Delete
  5. ALLAHURABBI ..tabahnya Irra..

    ReplyDelete