Hati Baru Buat Zharif


Artikel asal dari blog kak lya : Hati Baru Buat Zharif


Anak comel ini bernama Muhammad Zharif Al Hafiz bin Muhammad Mohd Zulfazrul menghidap penyakit bengkak hati.Hati Adik Muhammad Zharif hanya 20% yang berfungsi dan beliau memerlukan pemindahan hati dengan segera.

Keadaan Adik Muhammad Zharif semakin hari semakin lemah.Seluruh tubuh menjadi kuning dan kurus serta perjalanan darah yang tidak stabil.


Pembedahan akan dijalankan segera jika duit mencukupi.Kos pembedahan dianggarkan berjumlah RM150,000-RM200,000 untuk pembedahan, perubatan dan rawatan susulan.
Pembedahan akan di lakukan di China.

Untuk makluman,penderma yang bermurah hati untuk mendermakan hati untuk Adik Muhammad Zharif telah ditemui. Bantuan yang diperlukan segera adalah kewangan,doa dan kata2 semangat untuk kedua orang tua Adik Muhammad Zharif.


Jom sama2 kita membantu.Hulurkan bantuan ringankan beban..Sama sama kita sebagai rakyat Malaysia yang prihatin, membantu mengumpul dana bagi membolehkan Adik Muhammad Zharif menjalani pembedahan pemindahan hati baru. Adik Muhammad Zharif memerlukan anda ketika ini..

Sama2 kita mendoakan agar Adik Zharif selamat menjalani pembedahan dan dapat menjalani hidup normal seperti kanak-kanak lain. InsyaAllah..Aaamin aamin...

HATI BARU BUAT ADIK ZHARIF

#Pray4Zharif #Pray4Zharif #Pray4Zharif #Pray4Zharif #Pray4Zharif# Pray4Zharif#Pray4Zharif#Pray4Zharif
#Pray4Zharif #Pray4Zharif #Pray4Zharif #Pray4Zharif

6 comments:

  1. in sha allah sama sama kita bantu adik ini melalui doa. ^^

    ReplyDelete
  2. sama2 kita membantu dan juga berdoa untuk kesihatan adik nie :)

    ReplyDelete
  3. انا لله وانا اليه راجعون

    ReplyDelete
  4. Al fatihah dan salam takziah buat keluarga adik Zharif

    ReplyDelete