Beli karpet gebu di GM Klang

Raba je dah rasa kegebuan karpet ni.. Tambahan pula ada corak yang berkenan di hati.. Walaupon kaler pink, daddyG berkenan juga.. Cantik sangat tau...gebu sangat tau..  
Karpet gebu kaler pink
Mula-mula raba. Kemudian panggil penjual tanya harga dan saiz. Saiznya besar macam saiz karpet plastik biasa. Ermm apa nama karpet tu ye? Sesuai la buat rumah yang ada anak kecil.. Jatuh pun tak sakit.. 
Karpet gebu ni senang nak bawa balik. Hanya lipat dan masukkan dalam plastik besar.
Haha posing sementara tunggy daddy
Kat rumah mommy tak ada lagi apa-apa jenis karpet. Anak selalu tumpahkan makanan atau minuman, jadi daddyG tak pernah nak beli..

Tapi, kali ini berlainan... Dapat la mommy karpet gebu pertama setebal 1cm.. Gebu dia lain macam.. Buat sesiapa sahaja tidur lena :p

7 comments:

  1. seronok kapet gebu ni. nak baring ke rasa selesa je. pijak pun lembut. Tapi tu lah kena sabau bila bab anak tumpahkan makanan la apa lah.

    ReplyDelete
  2. mudah diurus karpet ni..cantik..

    ReplyDelete
  3. cantiknye carpet.. kalau pergi gm klang memang susah nak balik.. sebab rambang mata ^^


    singgah sini
    http://www.syahirahvaliant.com/2016/12/contest-menangi-percutian-ke-suria.html

    ReplyDelete
  4. Akak adalah pencinta karpet..kalau bleh nak beli yang jenis tenggelam kaki tu...tp mahal la kan..

    ReplyDelete
  5. pernah beli jugak karpet macam ni...mmg ringan dan senang nak angkat kalau time vacuum rumah.. tapi panas kalau baring atas tu..esp rumah kpg tak berapa sesuai.. lepas hantar basuh, kedut2 laa pulak.. last2 x pakai dah... huhu

    ReplyDelete
  6. Kalau GM klang tu dekat,dah lama serbu ira..hadooii

    ReplyDelete