Terima kasih adik


Dekat sebulan juga adik ipar tinggal dengan mommy. Terima kasih banyak-banyak adik.


Adik banyak sangat tolong kaklong jaga Adam Anis dan Amal.


Pasni jaga anak saudara nombor empat pula. :)


40 comments:

  1. Rasa terharu kan kalau adik beradik sanggup tolong jaga anak2 kita..akak pun sama..kalau kebetulan ada hal, masa anak masih kecil dulu selalu tinggalkan dgn kakak sulong..kdg2 dgn adik2 ppuan..sampai dah bsr ni pun ank bujang akak masih manja dgn makcik2 dia ..akk selalu ingatkan dia mesti syg & hormat mereka mcm syg ummi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. bagus la kalo ada yang sanggup menolong. saudara mara kalo dah berjauhan, nnti lagi susah. xkenal sepupu sendiri. keturunan sendiri

      Delete
  2. rezeki anak-anak tetap ada kan..dapat bantuan dari adik tu kira rezeki lah..mempermudahkan perjalanan harian

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye betul. nasib baik adik ipar ada kan..

      Delete
  3. seronok ada orang tolong kita kan :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. meh kak nani tlg kita jaga adik sedara kita ni. hehehe

      Delete
  4. Amal kecik lagi dah ada perancangan no. 4, Wow. :D

    ReplyDelete
  5. Assalam irra,
    alhamdulillah
    dapat adik ipar leh masuk kepala :)

    ReplyDelete
  6. Amboi Kak Irra.... perancangan yang dah lama dirancang ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. apa ni along.... peningggg aarrrr.... *gaya Shuib Sepahtu*

      :p

      Delete
    2. hahahahaha.. perancangan apa ni along?

      Delete
  7. Replies
    1. apa abg arz, cepat sikit kejar!!! chaiyok! haha

      Delete
  8. anak sedare no 4 ? hahahaha x-)

    ReplyDelete
  9. ehemm, boleh daaa baby amal ada adik. hikhik :))

    ReplyDelete
  10. mmg sng ada adik yg boleh membantu ni..adik cn slalu jd mgsa jd bibik irfan ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahahhaa.. nasib baik dia nak jaga kan CN.

      Delete
    2. adik cn mmg dah redha jadi bibik irfan...hehe

      Delete
  11. sisterhud kaannn... siapa lagi nak tolong kalau bukan adik beradik... hehehehhee...

    *dapat bawal Mia Ahmad.. ok ler tu.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bawal mia ahmad tak best, kembang muka..huhu

      Delete
    2. setuju tu kak ain. sape lagi nak tlg

      Delete
  12. dah macam dayah dengan kak ipar dayah, pergi duduk rumah dia jaga anak buah..hehe

    ReplyDelete