Breakfast coding HTML - Meta Tag


SEO Search Engine Optimization

HTML -Meta Tag


Terjaga dari tidur, geng EFG dah buat gempaq. SEO Blog kebanyakkannya dah naik.

www.irrayyan.com
Blog Mommy Irra

SEO EFG
Ejoy : 95-->97
Lya : 91
Leyla : 38-->48-->70-->91
Pcl : 63 -->74-->89
Ana : 46-->68-->78-->80
Arz : 70-->74
Ewan : 48-->70
Anis : 14-->25-->68
Kakcik : 17-->29-->61
Irra : 36-->57
Nani : 36
Bonde : 14

Huwaaaa mana aci. Mommy irra punya tak naik banyak pon. So mommy pon godek-godek la coding sendiri memandangkan daddyG terlampau sibuk sangat.


Mommy try ubah meta-tag. Hurmm hasilnya tak ada pon perubahan. Masih 57%.

Pasrah jela. 

Kena tunggu sesiapa bantu.

Oh EFG, penangan mu sangat hebat!

Kami tak bersaing sesama sendiri, tapi membantu meningkatkan kualiti blog masing-masing. 

Ohh breakfast dengan HTML Coding tak kenyang. Mommy nak g makan dulu eh! :D

9 comments:

  1. Nani lagi lah kak irra tak sempat ubah satu pun lagi. adehhhh :(

    ReplyDelete
  2. Mommy Irra...babymu di dalam perut sangat pintar dengan coading lahirnya nanti.. ;) semoga sihat dan riang selalu.

    ReplyDelete
  3. Irra dah boleh tidur lena..SEO teratas hari ni ,huhu.. Tahniah EFG

    ReplyDelete
  4. Hahaha kuat penangan seo tehh ...

    ReplyDelete
  5. Uiiskkk ada main-main saing utk SEO ke? Wahh bagusnya.

    Jom Aktifkan MyKad

    ReplyDelete
  6. he he he Syukur Alhamdulillah dengan bantuan ada peningkatan.....

    ReplyDelete
  7. irra,macam mana nak buat nie..khaty nak tahu jugak..nak belajar..

    ReplyDelete