4 sebab pilih Mamaway maternity dress

Bila mengandung, wajib lah ada baju mengandung kerana saiz badan yang dah berubah. Ada ibu mengandung naik sikit berat badan, ada yang naik banyak. Sikit atau banyak tetap kena ada baju baru. 

Mommy ada beli maternity dress dari Mamaway. Nah, mommy menggayakan maternity dress pilihan; kain denim cotton berwarna biru. 

Maternity dress Mamaway

Model IKEA ke ni? Hihi

Kebetulan lalu kat IKEA, maka berposing lah di sini

Maternity dress Mamaway

Mommy suka Mamaway maternity dress kerana:-

๐Ÿ’Ÿ- Boleh pakai dari mengandung sehingga selepas bersalin.
Kira bukan dipakai masa mengandung sahaja. Nak tunggu mengandung lagi ntah bila pula kan. 

๐Ÿ’Ÿ- Pakaian kasual.
Tengok gambar pon nampak cantik. Bila pakai lagi cantik. 

๐Ÿ’Ÿ- Bahan Premium & selamat untuk kulit
100% kain kapas. Jadi sangat selesa. Mommy kan jenis tak tahan peluh kemudian senang gatal. Seharian pakai dress ni tak ada peluh atau gatal-gatal.

๐Ÿ’Ÿ- Mudah untuk menyusu anak lepas bersalin. 
Alaa tak boleh demo. Yang pasti senang nak menyusu anak kat mana-mana nanti. 
Mesra breastfeeding

Mamaway bukan sahaja menjual baju ibu mengandung, malah ada bermacam keperluan ibu dan bayi seperti:-
๐Ÿ’ŸMaternity
๐Ÿ’ŸNursing
๐Ÿ’ŸBaby
๐Ÿ’ŸHospital Bag


Koleksi maternity dress Mamaway

Koleksi dress di Mamaway semua cantik. Harga sepadan dengan kualiti. Pakai banyak kali pon masih tak luntur warna. 

This is mine!

Mommy bukan ada satu sahaja koleksi Mamaway. Ahaa dah jatuh cinta dengan Mamaway, haruslah ada koleksi lain juga. 

Mommy minta adik ipar pakai dress mommy

Esok ni mommy dah meletop boleh pakai juga Mamaway

Masa ni baju tak boleh kancing dah huhu

Puas hati betul beli dress ni. Dah la cantik. Selesa pula tu. Rasa macam nak tambah lagi warna lain pula. Haaa apa lagi kawan-kawan, jom shopping dengan Mamaway. Yang tak mengandung pon sesuai sangat pakai dress Mamaway. 

2 comments:

  1. sekali pandang mcm kain denim, tapi kain kapas rupanya..mesti sangat selesa mommy pakai.

    ReplyDelete