Persiapan selepas bersalin ; OCA hot & cool water pad

Persiapan selepas bersalin; OCA hot and cool water pad | Mommy ada 3 kali pengalaman bersalin. Hot water pad adalah keperluan wajib bagi mommy selepas bersalin. Kenapa?

Selepas bersalin, air susu pekat dan boleh menyebabkan payudara membengkak. Cara mommy buat untuk bagi surut, tuam payudara dengan kain yang dibasahkan air suam. Atau mommy tuam dengan botol berisi air suam. 

OCA hot and cool water pad

Masa tu mommy tak kenal lagi OCA hot and cool water pad. Jadi, mommy akan bawa OCA hot and cool water pad ke hospital masa bersalin nanti. Standby in case terpaksa berlama di wad. Selalu mommy hanya tidur sehari semalam sahaja di wad.

link

Sekarang ni pon mommy dah guna OCA hot and cool water pad apabila ada sakit-sakit badan. Biasa la orang mengandung ni. Tambahan pula mommy sejenis yang akan naik berat yang banyak ketika mengandung. Badan berat ni jadi mudah sakit.

Mommy punya. Yeay!

PAD AIR SEJUK & PANAS
1) Baik untuk bayi dan orang dewasa.
2) Penyejukan dan kehilangan haba yang lebih baik.
3) 100% anti bakteria, anti kulat dan anti-habuk.
4) Boleh dibasuh dan kalis air.
5) Bersih.

Mesti anda pernah guna Electric Hot Pad. Ala yang kena charge beberapa minit tu. Pernah dengar juga kes ia meletup semasa charge kan? Sejak daripada itu. Mommy terus tak guna. Haha saya penakut! Lagi takut kalau pecah masa anak ada dekat situ. Allahu!

Dengan pad OCA ni, kita tak perlu rasa takut lagi kerana untuk panaskan pad hanya perlu masukkan dalam microwave atau rendam dalam air panas mendidih. Untuk sejukkan masukkan dalam peti sejuk. Mudah sangat! Mommy dah grab satu. Haha

Fb.me/ocawatermat
www.ocalifestyle.com
03-79721586 / 012-7190232

2 comments: