Adam Rayyan dan Nur Aufiya Hana


Adam Rayyan dan Nur Aufiya Hana. Lahir pada tahun yang sama tetapi bulan yang berbeza. Aufiya lahir bulan Februari manakala Adam lahir bulan Ogos.

Ini masa birthday Aufiya setahun.

Ini pula masa Adam setahun.

Ini gambar masa bila tak ingat. Dua-dua dah ada adik.

Hehe ini masa kenduri acu Nadiah. Mommy suruh depa posing dalam bilik pengantin. Depa ikut je.


Anis Insyirah takde sebab tidur. 


Mommy simpan la gambar mereka buat kenangan. Bukan senang Adam Rayyan nak sporting macam ni. Sebab dah banyak kali jumpa Aufiya rasanya. Dah kenal cepat la masuk geng. 

13 comments:

  1. weyy.. banyak lagi gambaq depa dua sblm2 ni kann..
    yg pakai baju gown purple tu baru ja bulan 9 aritu mommy irah oi..
    lupa siap dah.. haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Byk lagi...ni amik kat fb...kat dlm external hard disc byk lg...hihihi..ha kan gena lupa ni...

      Delete
  2. alahaiii..comelnyeee dua2.. =)

    ReplyDelete
  3. alaa comelnye.....mommy nak jadikan menantu ke tu? hehe

    ReplyDelete
  4. Amboi2... Mcm merpati dua sejoli... Hehe

    ReplyDelete
  5. comelnya..bulat bulat blake..huhuhu..geram tengok

    ReplyDelete
  6. kenape comel sgt nie.. gerammm... :)

    ReplyDelete
  7. hehhe..comel nya..dua2 bambam..hehe

    ReplyDelete
  8. comelnya..muka sama..tinggi pun sama..hhee

    ReplyDelete
  9. karang dah besar masing2 tersipu malu je tengok gambar kecik2... hehe comey sangat....

    ReplyDelete