Mee Kuning ABADI Produk Muslim kegemaran kami

Assalamualaikum..mommy nak kongsikan Mee Kuning yang mommy guna. Sejak mommy beli Mee Kuning Produk Muslim ni, Adam Anis Amal sangat suka makan mee. Bila mommy nak makan apa, "Mee". Jadi mommy pon beli lah stok mee. Mee ni produk sejuk beku. Boleh tahan 2 bulan dalam tempat beku. 
Mee Kuning Produk Muslim
Mommy suka Mee Kuning Produk Muslim jenama Abadi ni kerana mee ni tak ada rasa pahit. 
Mee Kuning Produk Muslim ini
  • Tiada asid borik
  • Tiada rasa air kapur
  • Kebersihan terjamin

Stok mee kuning
Nak guna mee ni pon senang. Mommy lalu kan dekat air sampai relai semua mee. Kemudian boleh terus masak. Cuma masukkan air lebih untuk lembutkan mee. Bukan anak je suka, mommy pon suka makan mee. Ehh daddyG pon suka makan mee yang mommy buat.. Haha skill menggoreng mee dah bertambah baik apabila mommy setiap hari menggoreng mee..

4 comments:

  1. Bila kita yakin,nak masak dan makan pun senang hati...boleh cari ni.. :)

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah. Nanti boleh cari brand ni....tq.

    ReplyDelete
  3. bagus ni irra.
    kat sini kan, aida x jumpa la mee kuning produk muslim.
    memang xde. sedih la...
    yg lain mcm curiga. maklum la. mcm2 da viral kan.
    kalau produk muslim ni, in shaa Allah ok.

    ReplyDelete
  4. akak suka yang halus sikit tu..kalau besar-besar macam tak best..Bagus ada prioduk muslim macam ni..at least terjamin la kan

    ~ Kisahsidairy~

    ReplyDelete