Biobax Cool Therapy melegakan sakit belakang

Biobax Cool Theraphy adalah fast relief spray with Eucalyptus Oil, Habbatussauda and Olive Oil. Biobax Cool Theraphy membantu melegakan kesakitan dengan cepat.

Mommy lenguh-lenguh badan sebab mengangkut barang pindah rumah dan bergerak banyak. Nak tidur malam pon tak boleh lena. Maka mommy pon spray lah Biobax Cool Theraphy. Lepas spray terus rasa berangin. Jangan spray banyak sangat! Cukup satu atau dua kali picit sahaja. Lepas sapu terus rasa lega dan boleh lena sampai pagi. 


Biobax Cool Theraphy penaja utama 1stEFGathering

Kandungan Biobax Cool Theraphy adalah :-
- Eucalyptus Oil
- Habbatussauda Oil
- Olive Oil
- Za'faran
- Lemon Grass
- Halia Bara
- Kaffir Lime
- Pappermint
- Menthol Crystal

Bahan-bahan dalam Biobax Cool Theraphy adalah 100% organik. Jadi Biobax Cool Theraphy sesuai untuk ibu mengandung dan ibu berpantang. Haa kawan mommy sapu Biobax semasa contraction nak bersalin. Bau Biobax yang harum boleh menenangkan dan sapuan Biobax boleh jadi ubat kebas mengurangkan sakit contraction. 

Biobax Cool Theraphy melegakan selsema/resdung

Kegunaan Biobax Cool Theraphy

Untuk kelegaan segera, sakit-sakit biasa, sakit otot dan sendi yang biasa seperti:
- Sakit Belakang 
- Ketegangan
- Terseliuh
- Lenguh-lenguh
- Selsema/resdung

Selain lenguh-lenguh, Biobax Cool Theraphy boleh melegakan selsema. Spray biobax pada tangan. Kemudian gosok kedua belah tangan dan sedut bau di tapak tangan sehingga hilang bau. Mommy dah buat! Macam magic.  

Biobax Cool Theraphy melegakan lenguh-lenguh

Kelebihan Biobax Cool Theraphy

- Melegakan lenguh leher & sendi
- Segera melegakan sakit belakang dengan kesan sejuk
- Tahan sehingga 5 jam
- Melancarkan peredaran darah
- Membantu melegakan lenguh bahu & leher
- Terbukti berkesan untuk kelegaan belakang
- Sesuai untuk melegakan selsema & resdung

Kini, Biobax Cool Theraphy adalah teman setia mommy. Biobax wajib ada dalam handbeg semua wanita. Haa apa lagi? Jom lah dapatkan seorang satu atau belikan kepada insan yang tersayang! 

Sekiranya berminat boleh whatsapp atau telegram Aten +6019-3191446.


8 comments:

  1. Menarik nih.. Ingat nak beli juga la...

    ReplyDelete
  2. sangat berguna..
    meh bertandang blog saya ye

    ReplyDelete
  3. memang best Biobax..!! yang penting selamat sebab 100% bahan semulajadi kan.. siap ada Halia Bara dengan Habbatus Sauda tu.. suka sangat.. :)

    ReplyDelete
  4. Salam
    You been tag

    http://radenotion.blogspot.com/2017/03/thanks-for-nomination-sunshine-blogger.html

    ReplyDelete
  5. bagus sangat berguna utk sakit belakang

    ReplyDelete
  6. Bagus bila travel ni. Byk kegunaan nya.

    ReplyDelete