Senarai hadiah Giveaway by Blogger Khezmaira

Korang dah join Giveaway by Blogger Khezmaira? Apa nama pelik sangat tu? Khezmaira datangnya dari 
Kh = Khaty www.khatyaiman.com
Ez = Ezwan dari www.wayneharraz.com
Mai = Maisarah www.maisarahsidi.com
ira = Mommy Irra www.irrayyan.com

Jom tengok senarai hadiah untuk Giveaway by Blogger Khezmaira.

Produk by_myna 

skinny lotion
1. skinny lotion
Berfungsi sebagai membakar lemak-lemak yang terkumpul di bahagian yang bermasalah seperti lengan,perut dan paha. 

2. skinny legstea
2. skinny legstea
Membantu membuang segala lemak-lemak air yang terkumpul di bahagian lengan,paha dan kaki

3. skinny teatox
3. skinny teatox
Membantu melawaskan proses pembuangan air besar dan mencuci usus bagi kelancaran proses pencernaan.Bagus bagi mereka yang ingin kan abs di bahagian perut

VitCfacemist
4. VitCfacemist
Bertindak sebagai penyegar wajah seharian anda. Membantu merawat jerawat dan luka-luka kecil

Boleh W.A 013-6801579 ( khaty ) jika berminat untuk memiliki nya.


Best kan hadiahnya? Jom join Giveaway by Blogger Khezmaira. Giveaway tamat pada 29.2.2016

16 comments:

  1. Allhamdulillah... done. Menaik sgt hadiahnya... baru tahu apa singkatan tu...

    ReplyDelete
  2. Wahhh. Semuanya ada relate dengan kesihatan ;)

    ReplyDelete
  3. menarik3.. inshaaAllah, kalau ada rezeki boleh menang..hehe

    ReplyDelete
  4. wahhh menarik hadiah nye..nak join jugak lah..

    ReplyDelete
  5. menariknya hadiahh,, teatox yang tgh meletops sgt skrang ni.

    ReplyDelete
  6. ehemmm best giloss semua hadiah. kc nak abs mantop ehem ehem hahaha

    ReplyDelete
  7. nak gak detox-detox...!! hehehehehe..
    harap-harap ada chance menang.. :)

    ReplyDelete
  8. wow..best ni...jap lgi saya join

    ReplyDelete