Selfie Gwiyomi Raya

Selfie gwiyomi bermula apabila mommy denda efgiers yang tak dapat buat 30 entri bulan jun. 

Kemudian sapa yang tak nyanyi lagu raya pon kena selfie gwiyomi juga. Tapi.....yang dah nyanyi pon buat selfie gwiyomi juga. Sporting habis!

Www.amysyeera.com
www.amysyeera.com

Comel. Mommy wakilkan anakanda Adam Rayyan bergwiyomi.

Adam Rayyan bergwiyomi
Arghhhh EFGiers sporting giler upload gambar selfie gwioyomi masing-masing di instagram. Mommy nak join jugak!

Amboiii mommy sakannn..muahahaa

Alololooo mak budak ni pon ngada-ngada nak gwiyomi. Kawai.


Bergwiyomi dengan adik ipar.

Kenapa mommy muka puteh selepuk tu??

Muka mommy putih selepuk di hari raya. Ada cerita disebaliknya. Nanti mommy share next entry. Hahaha jangan gelak deh

Dah tenyeh2 buang foundation pon still pelik muka. Tapi boleh bergambar lagi? Hahahaaa dah hantu bergambar. 

Jadi seronok pulak nak berselfie gwiyomi. Hahahaa

Sekarang dah tak perlu pakai foundation tebal-tebal dah. Apa rahsianya??

11 comments:

  1. comel2..hehehe..akak x bleh nak buat...kang ada yang ribut satu dunia perang badar kang..hihihi

    ReplyDelete
  2. hehee comel jeee tengok akak buat gwiyomi ni. sy nak buat karang kena troll pulak sbb muka tak comel. Kahhkahhh

    ReplyDelete
  3. olo olo olo, comel selfie gwiyomi...

    ReplyDelete
  4. hehehe.. sesekali kita bergwiyomi.. ;)
    psst: apakah rahsianya.. cer cite.. cer cite..?

    ReplyDelete
  5. nape ada muka kita je? malu gilosss hahahahaha.

    comelnya kak Irra. adam handsome. besar ni, ramai jatuh suka ni. haha

    ReplyDelete
  6. hahaaha..shomell je mommy bergwiyomi...

    ReplyDelete
  7. mummy mantain comell...cuba kalau ummul buat..comfirm xcomel lgsung..muahaha

    ReplyDelete