Throwback Day 61-80

Sambungan throwback Adam Rayyan & Anis Insyirah. Gambar Adam Rayyan ada tapi tak jumpa mana letaknya. Gambar Anis Insyirah boleh kata hari-hari ada. Sejak daddy bagi mommy iphone, memang keje bergambar jela. Simpan buat kenangan. 

Anis Insyirah punya timeline agak tragis. Beruam dari hari pertama. Dua minggu sakit mata. Hampir 7bulan kegatalan dan merah pipi dia. Setiap penyakit ada ubatnya. الله bagi penyakit, الله bagi penawarnya. Kita ja yang kena cari sampai jumpa. Terima kasih ya الله memberi kesembuhan buat anakku. 

Day 61: 
Anis Insyirah masih mempunya ruam-ruam dan sakit mata.


Day 62: 


Day 63: 
Sakit mata makin teruk. Kemerahan. Kesian adik.


Day 64: 


Day 65: 


Day 66: 


Day 67: 
Kami bawa Anis Insyirah ke Bahagian emergency Hospital Serdang sebab mata adik mengecil. Ada selaput bawah kelopak mata. 


Day 68: 
Esoknya pon Anis Insyirah kena jumpa pakar untuk buang selaput bawah kelopak mata. Selaput ini akan melambatkan penyembuhan sakit mata.


Day 69: 


Day 70: 


Day 71:


Day 72: 


Day 73: 


Day 74: 


Day 75: 


Day 76: 


Day 77: 


Day 78: 


Day 79: 
Ruam Anis Insyirah masih ada. Masa ni adik mula main air liur. 


Day 80:
Satu je gambar Adam Rayyan ada dalam entry kali ni. Huhu


Day 80: 
Anis Insyirah


Anis Insyirah hari ini. Kami masih lagi di kampung daddy. Percutian yang agak lama. Eh hari ni tak ada gambar Adam Rayyan pulak. Sorry sayang. 


Gigi bawah Anis Insyirah ada dua batang. Gigi atas Anis Insyirah ada dua batang. Jumlah gigi Anis Insyirah buat masa ni adalah 4 batang.


Ciklah bawa adik jalan-jalan depan rumah.


Rajin ayahZul mengemas kawasan rumah selepas kenduri kesyukuran.


Jiran tetangga membantu. 



Mommy Irra,
2/6/2014

0 comments:

Post a Comment