Makan Pizza Di Mana Saja Boleh Dengan Foodpanda!


Ketika rasa lapar dan tak tahu nak makan apa, menu pizza pasti boleh membuka selera. Lagi-lagi jika makan secara beramai-ramai. Untuk nikmati menu pizza ini tidak susah, tiba masa rasa teringin, boleh terus buat pesanan dalam talian dengan mudah.


Bila tiba sesuatu hari special seperti hari jadi, ulang tahun perkahwinan atau mungkin sekadar ingin bersantai bersama ahli keluarga sendiri contohnya, tak perlu bersusah payah sediakan makanan itu dan ini kerana pizza sudah boleh melengkapkan hari tersebut. Memang seronok jika dapat makan pizza sambil menonton TV dan berbual-bual. Tambahan pula dengan menu pizza begini kecil besar tua muda tahu cara untuk menikmatinya.



Mungkin kerana orang Malaysia ini suka makan dan berani mencuba, hinggakan menu pizza dengan pelbagai topping pilihan muncul. 


Sama ada dengan citarasa ala Itali atau pizza Hawaii yang indah mengimbangi rasa masam manis nenas dengan gabungan daging ayam yang enak, semuanya boleh dinikmati dengan penuh berselera. Walau bagaimana pun, pastikan membuat pesanan dari restoran pizza yang berkualiti bagi memastikan kepuasan saat makan yang paling maksimum.


Makin seronok jika dapat makan pizza yang masih panas-panas. Maka dengan adanya banyak kedai menjual pizza di Malaysia dengan servis penghantaran online, di sini akan dikongsikan beberapa pilihan restoran untuk memesan pizza secara online dengan servis pizza delivery dari Foodpanda


1. Domino’s Pizza



Restoran pizza pertama yang best adalah Domino’s Pizza Malaysia. Melalui Domino’s Pizza ini, ada pelbagai jenis pilihan pizza dan kerak yang pelbagai. Nak kerak yang nipis, tebal, ada cheese dan ditarik dengan tangan, semuanya ada di sini. 


Tidak setakat menu pizza, makanana lain seperti pasta, ayam, pencuci mulut banyak lagi menu lain sentiasa siap sedia untuk dibuat pesanan. Semua menu yang pelbagai ini ada dalam website Foodpanda. Jom nikmati pizza lazat dari Domino’s Pizza dengan membuat pesanan dalam talian dan penghantaran akan terus di buat sehingga ke depan pintu rumah. 


2. Pizza Hut


Puaskan semua keinginan untuk makan pizza dengan Pizza Hut hari ini. Ini kerana di Pizza Hut ada pelbagai jenis pilihan topping pizza yang hanyar terdapat di restoran ini sahaja. 


Antara menu pilihan pizza yang sedap untuk dipesan adalah seperti Chicken Hawaiian, Island Supreme dan Beef Pepperoni. Jika tak makan daging, boleh order pizza dengan nama Veggie Lover dan Island Tuna. 


Pizza Hut menawarkan pizza dalam tiga saiz berlainan iaitu personal, regular dan juga large. Harganya sangat murah dan terdapat banyak promo diskaun terkini dari masa ke semasa untuk ditebus. Pesan dalam talian melalui Foodpanda dan dapatkan penghantaran tanpa perlu susah payah untuk pickup sendiri seperti dulu. 



3. Layali El Sham Restaurant



Nak makan pizza dengan citarasa Mexico? Layali El Sham ada menyajikan pizza special yang agak berbeza dari pizza-pizza yang lain. Dengan doh adunan sendiri buatan tangan di tambah dengan cara bakar dan topping yang padat dengan isi ayam dan sos, benar-benar boleh membangkitkan selera. Terdapat banyak juga tawaran potongan harga (diskaun) dari masa ke semasa. 



Nak Makan Pizza Tak Perlu Keluar Dari Rumah Kerana Foodpanda Ada Untuk Membuat Penghantaran 



Itulah dia TIGA tempat makan di Malaysia yang ada menawarkan menu pizza dengan bermacam jenis pilihan menu. Nak order juga mudah kerana ia boleh dibuat pesanan secara online melalui website Foodpanda. 


Dengan servis pesanan atas talian begini ternyata ianya sangat-sangat senang dan amat memudahkan urusan. Lagi-lagi kalau dalam keadaan risau dengan kemunculan covid19 yang masih belum ada penghujungnya ini. 


Tak perlulah beria untuk keluar dari rumah semata-mata kerana ingin beli makanan tertentu yang diidamkan. Servis penghantaran secara terus dari restoran ke rumah oleh Foodpanda ada, jadi mengapa kita perlu mengambil risiko. 


3 comments:

  1. lama tak makan pizza. anak2 lebih prefer ayam dr pizza. huhu

    ReplyDelete
  2. sekarang ni senang sangat, nak order makan tak perlu risau penghantaran. foodpanda kan ada.

    ReplyDelete
  3. Kat sini takde pizza tu semua .. sebab foodpanda UTK peniaga penduduk setempat... Tu pun baru mula... Mampu tengok je lah bila ada iklan pizza baru ..

    ReplyDelete