Cantik Persis Celebriti dengan Bio H2O Facial Treatment

Cantik Persis Celebriti dengan Bio H2O Facial Treatment | Penjagaan kulit wajah setiap hari akan melambatkan proses penuaan. Jadi bagi mereka yang malas atau kurang rajin menjaga muka, jeragat akan mula timbul! Haa mommy sendiri baru berusia 31 tahun sudah mula ada jeragat. Uih dah ada jeragat? Mommy tak jaga muka ke? Selain mencuci muka, faktor lain juga mempengaruhi kewujudan  jeragat seperti terdedah dengan udara kotor dan pemakanan. Rawatan muka perlu di buat sekurang-kurangnya sebulan sekali. Nak tak nak, mommy kena juga usahakan pergi ke spa. Maka kali ini mommy ke Spa Cantik Persis Celebriti untuk rawatan Bio H2O Facial Treatment.
Cantik Persis Celebriti dengan Bio H2O Facial Treatment
Bersama perunding kecantikan Cantik Persis Celebriti, Kak Ina, selepas treatment. Haaa tengok muka mommy... Cantik Persis Celebriti dengan Bio H2O Facial Treatment

Spa Cantik Persis Celebriti

Cantik Persis Celebriti terletak di Seksyen 7, Shah Alam. Orang Shah Alam panggil kawasan ni Hakim Baru. Sebut Hakim Baru, wajib lah orang Shah Alam dah tahu kat mana.. Mommy pusing-pusing di kawasan Hakim Baru, terus nampak sign board besar Airellyn Beauty Studio/ Celebriti Skin Expert atau dikenali sebagai Spa Cantik Persis Celebriti. Kat kawasan ni senang nak dapatkan parking. Untuk yang di luar kawasan, korang waze aje "Cantik Persis Celebriti".
Sign board besar Cantik Persis Celebriti

Bio H2O Facial Treatment

Rawatan ini sesuai untuk kulit kering, sensetif dan normal. Bio H2O Facial Treatment untuk mencuci, melembapkan wajah dan menaikkan seri wajah serta muka nampak glowing.
Kebetulan turn mommy tak ada customer lain
Suasana spa yang nyaman dan dendangan lagu yang menenangkan sesuai untuk "me time". Selain nak menjaga muka, ini lah masanya mommy nak bersendiri. Hahaha. Treatment ini memerlukan masa satu jam 30 minit. Selama itu, mommy tidak boleh diganggu.
Cuci muka

Sapu H2O gel

Sapu serum

Urut
Masa mengurut ni masa paling best. Sedap betul kak ina urut. Rasa ringan kepala.
Cuci masker
Korang boleh tengok video mommy buat Bio H2O Facial Treatment di Spa Cantik Persis Celebriti.
Rawatan kat sini memang terbaik. Dengan layanan dari perunding kecantikan yang sangat friendly. Selesai sahaja rawatan, muka rasa sangat moist. Mommy rasa segar dan ringan je kepala. 
Kak ina terbaik!
Untuk Bio H2O Facial Treatment, untuk Trial hanya RM138. Harga asal adalah RM238. Haaa apa lagi korang, ini lah masanya untuk anda buat rawatan muka pada harga yang berbaloi-baloi. 

Antara rawatan lain yang menarik minat mommy adalah massage and cupping hanya RM48 sahaja. Selain itu pakej bridal hanya RM198. Untuk pelajar juga ada pakej khas. Tiada lagi alasan untuk tidak membuat rawatan muka. 

Korang yang nak harga PROMOSI ini, kena cepat telefon buat appointment dengan CARELINE CANTIK PERSIS CELEBRITI SPA 03-55194159 / 03-54800042.

Kena booking awal-awal. Kalau lambat FULLHOUSE je. 

CANTIK PERSIS CELEBRITÍ
Alamat : Jalan Kristal K7/K, Seksyen 7, 40000 Shah Alam, Selangor, Malaysia
Facebook : https://www.facebook.com/CANTIK.PERSIS.CELEBRITI
Instagram : http://www.instagram.com/cantikpersiscelebriti

5 comments:

  1. bestnya.. nampak pro mmg layanan macam celebrity la irra

    ReplyDelete
  2. Wah bestnye irra. Rasa nak buat juga lah.

    ReplyDelete
  3. Kaklong pun dah start naik jeragat ni. Menjadi ek treatment ni? Kene try ni (y)

    ReplyDelete
  4. wahhh terbaikk, kiki Pakcu jejalan jap kat blog awak.

    ReplyDelete
  5. Sesekali memg kne manjakan diri pergi spa utk jaga muka..tgk irra buat treatment akak lak rse seronok...nti nak buat jugaklah

    ReplyDelete