Teman Setia November irrayyan.com


Tak habis lagi bulan November la mommy Irra. Ye, belum habis lagi. Saja je mommy nak up rakan-rakan blogger yang singgah dan komen di blog mommy. 

Seperti biasa, Top 10 komentator bulanan mommy akan letakkan dekat bloglist teman setia.


Tanpa rakan-rakan blogger yang setia mengunjung blog mommy Irra, sunyi la blog mommy tau. Terima kasih tak terhingga.


Jom kita terjah mereka:

18 comments:

  1. eh tak perasan lak Cik Iman komen banyak ekekeke;; malu kitew

    ReplyDelete
  2. Assalam sis,
    thanx yer boh nama iols :)

    ReplyDelete
  3. wah PclKBBA ? ..panjan pulak nama pcl kali ni..hihi anyway tq IrrayyanKBBA :)

    ReplyDelete
  4. Tahniah kepada top 10..tahniah juga kepada supporter yang lain

    ReplyDelete
  5. Tahniah buat semua...eh, ada terselit la kat no 27...nak kena rajin + giatkan usaha la macam ni...hihi

    ReplyDelete
  6. hehe.. ade jugak ea...??

    tq mommy ~

    ReplyDelete
  7. Masuk jugak dalam senarai. TQ yer, kita support sesama kita.

    ReplyDelete
  8. hok alohh termasuk jugak walaupun komen ciput jee. hiihi tanks diatas penghargaan ni :)

    ReplyDelete
  9. tahniah pada semua dan diri sendiri.,.. hahahhaa.... (h) tenkiu...tenkiu... semoga nama iolssss selalu ada tertampal di blog irrayyan.... mihmih (muka stok gilanama)... tenkiu mommy !

    ReplyDelete
  10. ohhh tersenarai...terima kasih mommy irra...

    ReplyDelete