Kerap Lapar

Bila preggy, makanan hanya mampu bertahan 2jam sahaja. Selepas satu jam perut dah mula buat hal. Wahhh dah la perut nak nasi jugak.. Lambat makan nasi boleh lembik lutut. Spoil the whole day. 

Macam mana mommy Irra nak preggy tanpa menjadi gemok ni. Aduhhh 


Dah 2x preggy tak dapek mommy rupa begini. Kali ketiga ni tak tau lah. Hahahaha mampu ketawa jer.. Tunggu dan lihat. 


14 comments:

  1. Time preggy mmg kerap lapar sbb mkn tuk 2 org. Jaga kesihatan ye irra. Lama betul akak x singgah sini byk yg perlu explore nih :-)

    ReplyDelete
  2. hhe. Makan utk 2 orang gituu.

    Scha ada tag akak. Kalau sudi, meh lah join sekali :)

    http://www.schanazri.com/2014/08/7-things-about-scha-nazri-versatile.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak larat nak masak. Hihihi. Masak apa pon habis.

      Delete
  3. seronoknya preggy...!! sha pernah baca, selalu yang asyik lapar tu baby dalam perut... hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baby baru besar biji betik. Dahsyat baby makan.

      Delete
  4. wahh preggy.. tahniah.. memang akan lapar.. so kena ada bekalan selalu la kalo kat opis...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebab ada di rumah. Keje makan tdo makan tdo. Layan anak2. Kadang biar je diorg main2 sendiri. Mommy dia xlarat

      Delete
  5. mkn utk 2 org... mesti comel kak ira nt lg bbrape bln..hihi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anissssss!!!! Comel betul2 la..xmo bambambam

      Delete
  6. bila pregnant memg cpt lapar

    ReplyDelete
  7. Lain pula dengan Akak2 Cik Mimie dorang tak kuat makan, makan sikit dah nak muntah...hehehe..Tahniah Mommy Ira :)

    ReplyDelete
  8. Mesti comel lepas ni... hehe... klu KM dulu lebar haha... :-)

    ReplyDelete
  9. saya yg tak mengandung ni pun asyik lapar je kerjanya. waaaaa

    ReplyDelete