Adik konvo

Adik konvo | Adik bongsu daddyG konvo diploma di UiTM Machang. Jadi kami yang jauh boleh meraikan dari jauh sahaja. Hehe jadi lah dapat tengok gambar dan kami doakan adik sentiasa maju jaya. Nanti konvo Degree kat UiTM Seremban, kami pasti ada. 
Adik Mak dan Ayah
Dari UiTM
Adik, Tok Mek, Mak dan Apih
Aeman dan Tok Mek
Apih dan Tok Mek
Adik dan Tok Mek
Tok Mek macam konvo juga
Comey tok Mek
Adik dan PakTeh
Adik dan Mak

7 comments:

  1. Tahniah untuk adik,.. sedih kan kalau saudara mara x dapat meraikan bersama,. akak time konvo kpli, maka abah semua x dapat datang, lagipun time tu dah kerja, kira konvo sorang2 jer... pd dia orang konvo u je yg namanya konvo, yg lain2 ni tamat kursus jer... uwaaa...

    ReplyDelete
  2. Jemput singgah :)

    https://messarah.blogspot.my/2017/10/mengapa-sistem-saps-ibu-bapa-sangat.html

    ReplyDelete
  3. seronok sangat bila dpt attend konvo...teringat memori lalu..

    ReplyDelete
  4. seronok tgok orang lain konvo. kita da lme xmerasa konvo.

    ReplyDelete