Kenduri arwah Teh Lipton

Bila mommy ralit ja. Dan anak senyap ja. Pasti ada projek Mega oleh anak-anak. 


Bayangkan kotak teh yg berisi 100 uncang teh baru dibuka. Ada lebih kurang 90uncang teh telah arwah. Setiap uncang dibuka. Dan serbuk teh berada di setiap ruang rumah. 


Dia(dalam gambar) yang mengetuai projek Mega itu. Masih dengan muka tidak bersalah.


Daddy dah beli ganti Teh Lipton packaging baru. 100 uncang teh.


Pengajaran: jangan simpan di kawasan rendah yang mudah di capai oleh kanak-kanak.


Bagaimana emak bersabar melayan 6 orang anak. Maka aku harus bersabar melayan 3 orang anak, Adam Anis Amal.

13 comments:

  1. hehehe sabar2.. so pengajaran sila letak tinggi2 ya.. sama lah anak jue dedua ni.. pantang sat ja depa ada projek besar-besaran.. huhhhh

    ReplyDelete
  2. alahai..jenuh mak nak mengemas balik. mula2 mmg rasa nak marah kan? tp lps tu nak tergelak tgk gelagat anak2.pjg akal

    ReplyDelete
  3. hahah aalhamdulillah selamat kenduri kita ye kak irra ^_^

    ReplyDelete
  4. hehehe.... yeah ! anis berjaya....!!!

    ReplyDelete
  5. ahaks kreatif ni kak..pe dia pikir ler agaknya.. mntabah ye

    ReplyDelete
  6. badan pun mandi dengan teh..huhu

    ReplyDelete
  7. Hahahaha opppss sorry tergelak sebab comel sangat projek mega anak akk tu..

    ReplyDelete
  8. hahah..projek mega ye..banyak sungguh kerja dia..

    ReplyDelete
  9. Hahaha... projek baik anisss! Kipidap dongibap . Hehehehe

    ReplyDelete
  10. sabo je laa muka anis.. macam tak bersalah..comey.. tunggu laa turn amal pulak,,ape laa akal die yerk

    ReplyDelete
  11. alamak!!!! anis....hahaha...sabar jer la irra

    ReplyDelete