Caj Pos Kad Ucapan Raya 2014 Adalah 50 sen Sahaja


Pos Malaysia ni macam tahu Mommy ada nak pos kad raya banyak-banyak ni. Segmen Salam Aidilfitri yang bermula pada 11 malam 7/7/2014 sangat mendapat sambutan. Bertambah keterujaan Mommy nak pos kad raya. Almaklum lah  bertahun Mommy tak pernah pos dan tak pernah dapat kad raya. Haha kesian kann.. 

DaddyG anta artikel di bawah ni. Kad raya semua di sponsor sepenuhnya oleh daddyG. Thank you sayang! 

sumber
Sumber: Sinar Harian

Segmen Salam Aildilfitri tamat jam 11malam ini. Masih ada masa untuk rakan-rakan blogger sertai.

Pada yang dah join, terima kasih banyak2 sebab sudi memeriahkan segmen raya ini. Oh kenapa awal sangat kan? Baru berapa hari puasa. Sebabnya kita kejar tarikh akhir Pos Malaysia nak buat pengeposan. Kang tak sempat kad raya sampai sebelum raya. 

Selamat berpuasa semua ^_^

15 comments:

  1. Aaaa, harini last kan? Okayy. Nanti nak buat. Hhhe

    ReplyDelete
  2. awesome. dulu 20 sen kan pos kad raya.
    wah dah ada iklan berbayar

    ReplyDelete
    Replies
    1. anjakan paradigma. :-d
      dulu tu tahun bila bang??

      Delete
  3. ok la tu 50sen... pos sekali dgn duit raya tau hihi... :d

    ReplyDelete
  4. Pos kad raya? Dah lama kitew tak main pos-pos kad raya cam dulu... rindu pulak rasanya nak mengepos!

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebab tu kite buat segmen pos kad raya..
      dah join belum?

      Delete
  5. thanks for info..sy pun ada nak pis kad raya

    ReplyDelete
    Replies
    1. ur welcome. jom kita posto posto :D

      Delete
  6. thanx info.. nanti anis pon ade nak anta kad raya.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yuhuuuu...jom sama2 kita anto kad raya

      Delete
  7. Semoga dipermudahkan semuanya... :)

    ReplyDelete
  8. 50 sen? selama ni hantar terus guna 60 sen.. terlebih 10 sen... heeeee

    ReplyDelete