Promosi Pakej Kahwin di Pameran Pengantin MEFA 2018

Siti dan Amad merancang untuk kahwin. Tapi mereka pening nak uruskan majlis kahwin. Nak survey dari satu kedai ke satu kedai dah ambil masa. Namun mereka lega apabila mengetahui adanya Pameran Pengantin MEFA. Just save the date. Jumpa di sana!

Anda ada masalah sama macam Siti dan Amad? Tengah mencari pakej kahwin? Anda merancang untuk melangsungkan perkahwinan tidak lama lagi dan masih lagi belum buat persiapan majlis atau pun masih lagi tercari-cari pakej perkahwinan yang sesuai untuk majlis anda nanti?

Pelamin indah idaman semua pasangan
Pengantin dua sejoli di atas pelamin indah

Jika ini masalah yang sedang hadapi oleh anda, maka anda perlu hadir ke Pameran Pengantin MEFA yang akan diadakan di Shah Alam Convention Centre (SACC) pada bulan Disember 2018 ini di mana di sini anda boleh cari semua pakej perkahwinan lengkap untuk majlis anda.

Pameran Pengantin MEFA 2018

Pameran Pengantin yang dinanti-nantikan serta paling BEST di Malaysia akan menemui anda semua terutama bakal-bakal pengantin dari seluruh lembah klang. Kali ini, Pameran oleh Malaysia Wedding Festival (MEFA) akan diadakan di Shah Alam Convention Centre (SACC) akan menawarkan pelbagai promosi, pelbagai pakej perkahwinan lengkap, pelbagai jenis vendor perkahwinan khas untuk bakal
pengantin.

Jika anda bakal-bakal pengantin yang mencari produk seperti Katering, Pelamin, Busana Pengantin, Pakej Lengkap Pekahwinan, Dewan Perkahwinan, Kad Kahwin, Fotografi, Videografi, Door gift, Hantaran dan macam-macam lagi, Pameran Pengantin MEFA adalah pilihan paling tepat. Jangan lepaskan peluang tau!

Pameran Pengantin MEFA

Pameran Pengantin MEFA akan berlangsung pada bermula pada 7 Disember 2018 (Jumaat) sehingga 9 Disember 2018 (Ahad) di SACC, Shah Alam.

Menarik Di Pameran Pengantin MEFA

Apa yang Menarik jika anda membuat tempahan di pameran? Dengan promosi selama 3 hari sahaja daripada vendor perkahwinan yang berpengalaman dan berkualiti. Vendor-vendor perkahwinan ini menawarkan pakej-pakej yang memberi kelebihan kepada bakal-bakal pengantin seperti diskaun sehingga 50%, percuma kambing golek, percuma penghantaran dan paling BEST! Percuma pakej bulan madu. WOW! Memang rugi kalau tak cuba rebut peluang ini.

Pameran Pengantin MEFA
Pameran Pengantin MEFA

Antara promosi di pameran paling disukai oleh semua bakal-bakal pengantin adalah cabutan bertuah sebab penganjur akan memberikan cabutan bertuah seperti baucer, barangan gajet, pakej bulan madu, wang tunai, Tshirt limited edition dan banyak lagi.

Cabutan bertuah buat pasangan bertuah

Jika anda adalah orang yang 1,000 terawal datang, penganjur akan menyediakan hadiah istimewa nanti.

Rugi kalau tak datang awal dan buat tempahan awal, silap-silap nanti, habis semua orang rebut.

Pertunjukan Fesyen

Yang paling best pada abad ini, jika anda sukakan pertunjukan fesyen dan makeup, anda boleh saksikan semuanya secara LIVE di pentas MEFA selama 3 hari. LIVE Makeup daripada MUA ternama di Malaysia akan dilakukan di pentas MEFA pada hari Jumaat dan Sabtu, manakala pertunjuk fesyen pada hari terakhir iaitu Ahad.

Jangan ketinggalan tau! Ini tawaran yang bukan main-main untuk bakal-bakal pengantin. Bagi memudahkan semua yang datang, boleh layari laman social penganjur yang sentiasa up to date perkembangan pameran.

FACEBOOK
https://www.facebook.com/mefaevent
INSTAGRAM
https://www.instagram.com/mefapengantin
WEBSITE
http://www.mefa.my

Sebarang pertanyaan atau ingin menempah booth jualan boleh hubungi: Encik Azahari (012-3871775). Jangan lupa share hal ini dengan keluarga atau rakan-rakan you all yer.

3 comments:

  1. Sekarang ni dah mudah nak buat urusan majlis perkahwinan ni yang penting cukup duitnya kan... :)

    ReplyDelete
  2. memang rambang mata kalau g pameran ni..tak tau nk pilih pakej mane..

    ReplyDelete
  3. Senang nye lahai dah ada macam ni. Tinggal nak tengok, pilih dan tempah je.

    ReplyDelete