Motivasi Hari Ini - Rahsia Awet Muda!

Motivasi Memburu Kejayaan Datuk Maznah Hamid


Rasa keriangan, kepuasan, kesyukuran dan ketenangan jiwa dapat mengekalkan keceriaan wajah dan melenyapkan 'ketuaan' kita. Rahsia awet muda!

Motivasi Memburu Kejayaan Datuk Maznah Hamid
Motivasi Memburu Kejayaan Datuk Maznah Hamid

Rahsia awet muda mesti ramai yang nak tahu...nak sweet seventeen walaupon anak dah tiga...ehermmmm...hehehe


Sedih itu pasti ada, menangislah!
Jika tangisan itu mampu memberi kepuasan.
Rasa tidak puas itu juga pasti ada, berterus teranglah!
Perbincangan pasti membuka mata dan minda.
Amarah pasti kan menjelma, sabarlah!
Sabar pasti ada kemanisannya.
Kawal emosi anda dengan berhemah!

79 comments:

  1. Replies
    1. kak reena senyummm lahhh senyumm lah ahai cek mek molek

      -EFG012

      Delete
    2. amvoi kc siap nyanyi lagi

      [EFG017]

      Delete
    3. amvoi *icon monyet tutup mulut*..CN typo disitu..hahaha

      Delete
    4. senyum cam KC...awet muda...

      Delete
    5. EFG043.. Hahahaha ok nak senyum sampai telinga..

      Delete
  2. kadang menangis tu membuatkan kita lebih kuatkan. walaupun tak terucap dengan kata kata ceewaaaah

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya setuju. dengan menangis, kita rasa lebih lega :)

      -EFG012

      Delete
    2. menangis itu bukan bererti kita lemah tetapi menangis itu untuk mengumpul kekuatan untuk akan datang :) jadi,menangislah jika itu satu kepuasan.

      Delete
    3. bila menangis rasa cam semua beban hilang..

      EFG028

      Delete
  3. rahsia awet muda satu lagi... vivix... it worksss bag hang... 031

    ReplyDelete
  4. Be positive, the best is yet to come.

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. kena praktikkan la nanti Nani

      Delete
    2. boleh start dari sekarang kak nani hehehe -EFG012

      Delete
    3. kena rajin2 senyum ye nani

      [EFG017]

      Delete
    4. dah tahu haruslah amalkannya selalu :) :)

      Delete
  6. Senyum pun boleh awet muda. Jom senyum sampai ke telinga... EFG029 melapor diri...

    ReplyDelete
  7. Salam from efg007 ..Dah tahu dah baca kat sini hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. kak lya awet muda. itu ke rahsianya? hehehhee #EFG012

      Delete
    2. itu ke rahsia kak lya??

      [EFG017]

      Delete
    3. Salam dari EFG020..mohon senyum semuaa :)

      Delete
  8. Replies
    1. ceria dan senyum selalu, baru la awet muda ;)

      [EFG017]

      Delete
    2. Senyum jangan tak senyum KG :)

      Delete
  9. Rahsia awet muda yang dah tak rahsia laggii =D

    ReplyDelete
  10. nak awet muda jugak.....!!
    hehehehhee... kena lebihkan bersyukur la gini... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nak awet muda jugak kak ainnn !! *tukang nyibuk* hihihi

      Delete
  11. kalau kita rasa tengah marah pun cuba senyum..mesti hilang rasa nak marah tu nanti ;)

    ReplyDelete
  12. rasa awet muda ni kena syum sokmo hehehhe

    ReplyDelete
    Replies
    1. kak eny....makin mde la lps ni..hehe

      Delete
    2. memang kekny..senyum sokmo dapat menghiburkan hati yang sokmo sedih..gituhh..hahah.

      Delete
  13. senyum..tak perlu kata apa-apa :)

    ReplyDelete