Dahiku dicium pintu


Bukan mommy tak pernah terhantuk/terlanggar apa-apa sebelum ini. Tapi, kali ini sangat dahsyat! 

Masa kejadian, tak rasa sakit sangat mungkin disebabkan kepala mommy yang tengah sakit.

Rasa macam semacam je dan bila mommy gagau dengan tangan, ya Allah besarnya bengkak. Takut nak tengok. 

Gagah juga la tengok. Huwaaaa tengok la...

Dahiku dicium pintu
Dahiku dicium pintu

Snap gambar tunjuk kat daddyG.


Laaa. Macam mana boleh jadi?

Mommy pon tak tahu la kenapa boleh p cium pintu tu. Sedih betul. Dah beberapa jam pon masih lagi benjol dan terasa sakit bila di sentuh.

25 comments:

  1. Adoi...sakitplak kepala akak yg tgok...besar tu....

    ReplyDelete
  2. Gatal punya pintu. Dgn ibu anak 3 pun dia cium

    ReplyDelete
  3. kebenjolon yg menyakitkan . kesian k.irra

    ReplyDelete
    Replies
    1. huwaaa...sehingga sekarang sakit lagi

      Delete
  4. seingat pcl..zaman sekolah rendah dulu selalu benjol hantuk kepala kawan..berdenyut tu!!

    ReplyDelete
  5. Kak Irra.. maaf nak cakap..ingatkan jerawat batu, rupanya tehantuk pintu.... Huhu..

    ReplyDelete
  6. tediaaaa. besa neh pintu tu. amboii buat org. mesti sakit gila ira

    ReplyDelete
  7. Masih bengkak ke mommy... sapu minyak..

    ReplyDelete
  8. besar tu benjolan nyer...
    aduhai irra...

    ReplyDelete
  9. Mesti kuat tu terhentak tu. Hati2 kalau kena kepala nie... Bahaya... Nak-nak kalau kat belakang kpala... Lepas nie kena hati-hati dengan pintu... hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau belakang kepala boleh menyebabkan hilang ingatan. nauzubillah

      Delete
    2. baru tahu kalau kena kat belakang kepala boleh hilang ingatan..thanks for the sharing :)

      Delete
  10. pergh daebak kak irra. penghapus dosa kecil inshaaAllah :)

    ReplyDelete
  11. pehhh..besau gak dahi tuhh kak irra.

    ReplyDelete
  12. *ehh dahi lak..i mean bengkak kat dahi..hahaha

    ReplyDelete