Kerepek Bronis Kuih Wajib di Pagi Raya

Tinggal beberapa hari sahaja lagi nak raya! Aduh kuih raya macam tak cukup lah. Berita baik untuk warga Jitra, Kedah. Kalian boleh dapatkan Berepek Bronis di:-

BRONIS SDN. BHD. (1268979-X)
No.28, Rumah Kedai Taman Berlian,
06000 Jitra, Kedah.


Kerepek Bronis Extra Almond & Extra Chocolate Chips dan Kerepek Bronis Teh Tarik. Ketagih Gila!!
Mari dekat! Mari dekat mommy nak cerita! 

Rugi lah kalian kalau tak mencuba Kerepek Bronis ni. Mommy beli 5 bungkus Kerepek Bronis, habis dalam masa 2 hari sahaja. 

Anak-anak mommy yang tak puasa tu sibuk lah usung ke sana sini minta dibuka. Mommy pon malas nak melayan, habis kerepek mommy dah tak nampak rupa.

Tapi, anak-anak mommy makan tak tinggal sedikit cebisan kerepek pon. Perghh punya lah sedap kan.

Kerepek Bronis keluaran Bronis Sdn Bhd ini mempunyai dua pilihan rasa iaitu rasa coklat dan teh tarik.
Kerepek Bronis
Perniagaan Kerepek Bronis ini diasaskan pada tahun 2016 di Jitra, Kedah. Walaupun mommy baru tahu pada tahun ini iaitu 2018, ia lebih baik daripada mommy tak kenal langsung kan. 
Kerepek Bronis Teh Tarik
Kerepek Bronis dibuat menggunakan bahan-bahan premium menjadikan Kerepek Bronis sedap sehingga "Ketagih Gila".

Kerepek Bronis kuih wajib di pagi raya

Disebabkan kesedapan yang teramat sangat, mommy jadikan kerepek Bronis ni kuih wajib di pagi raya. Tapi rasanya tak sempat nak jamu pada tetamu yang datang. 
Amal layan Kerepek Bronis
Serius mommy cakap, sebungkus tu kalau dibuat kudap-kudap layan sambil tonton televisyen, tak sedar habis! 

Dan pesanan mommy, mohon sorok dari anak-anak sebelum habis mereka kerjakan. Tak sempat nak jadikan kuih raya weh. 
Adam suka Kerepek Bronis
Oh jauhnya nak ke Jitra? Kerepek Bronis boleh terus di hantar ke depan rumah anda dengan belian online. Tapi lepas raya lah ya. Poslaju dah cuti Raya ni. Tak apa lah kan. Raya kan sebulan. 

+604-916 1226
+6012-535 2887
Fb : fb.me/kerepekbronishq
Ig : instagr.am/kerepekbronishq

#kerepekbronis #bronis #brownies #kuihraya #kerepekraya #selamathariraya #raya2018 #irrayyan #irrayyandotcom #afbdotmy

0 comments:

Post a Comment