Lepas hajat makan durian

Lama sangat dah mommy teringin nak makan durian. Maka mommy yang tak bersabar, tiba-tiba berkata

"Jom makan durian, mommy belanja."

Terus daddy pusing pusing cari durian.


Mahal pon mahal lah. Kesian tau kempunan. 

Jom tengok­čśť sorry tau.. 

Durian XO

Dari mengantuk terlentol atas kereta boleh celik mata bulat dapat durian

Sedapnya sedapnya

Senyap je makan

Adam mengantuk tak boleh buat apa dah.. daddy kena suap

Anis pon suka durian

Amal lah menang makan paling banyak dari kakak abang

Durian D24

Budak tak sabar nak makan durian
XO lagi mahal dari D24. 

Mesti lah XO lagi sedap.

Mommy ambil XO sebiji. D24 sebiji. 

Boleh la buat lepas teringin..

Kalau dapat makan banyak lagi, mesti lagi best..

Mana nak cari durian murah ni

4 comments:

  1. waaaa.. sedap.. anak2 sedara ejulz pun suka makan durian ni.. hehe

    ReplyDelete
  2. sedap bila nampak amal mkn.. suka sungguh dia yer

    ReplyDelete
  3. oh doyan. Syoknya anak mommy makan durian anak-anak miza tak layan miza makan sorang jew

    ReplyDelete
  4. sedapnya durian. gebu dan munggil jer isinya tu. balik ni kena pi cari doyan la jugak he he

    ReplyDelete