5 sebab mommy pilih Botaneco Garden Baby Body Lotion

Cuaca panas menyebabkan kulit sekejap kering dan sekejap berpeluh... Peluh akan menyebabkan gatal-gatal.. antara solusi baik adalah sentiasa melembapkan kulit. 

Nak guna sembarangan lotion takut juga.. jadi mommy pilih produk semula jadi. Terbaru Botaneco Garden Baby Body Lotion ni mommy dapatkan secara online di Guardian:- https://guardian.com.my/index.php/botaneco-garden-baby-body-lotion-250ml.html

5 sebab mommy pilih Boteneco Garden Baby Body Lotion

5 sebab mommy pilih Botaneco Garden Baby Body Lotion

1. Menggunakan Ekstrak Chamomile dan Oatmeal Organik dan 100% ECO Certified Olive Oil
Ekstrak Chamomile Organik bertindak untuk menenangkan kulit. Oatmeal Organik untuk melindungi penghalang kulit. Manakala 100% ECO Certified Olive Oil untuk melembapkan kulit.

2. Produk dari Australia ni bebas paraben, MIT,  SLS.
Bahan kimia akan menyebabkan rangsangan pada kulit sensetif atau kesan buruk pada jangka masa panjang. Jadi mommy boleh gunakan Botaneco Garden Baby Body Lotion tanpa was was.

3. Hypoallergenic
Botaneco Garden Baby Body Lotion tidak akan menyebabkan sebarang reaksi alergik. Risau juga mommy kerana anak mommy pernah mengalami ekzema dan mommy sendiri dah ada mild ekzema. So kena hati-hati dalam memilih losyen. 

4. Wangi
Bau yang wangi semestinya pilihan mommy. Siapa nak pakai lotion busuk kan. Haha.. bau Botaneco Garden Baby Body Lotion wangi dan menenangkan. Bukan sahaja boleh menenangkan kulit, malah menenangkan fikiran.

5. Tidak melekit
Body lotion ini meresap sepenuhnya ke dalam kulit dan memberi keselesaan selepas menggunakannya.

Botaneco Garden Baby Body Lotion ni boleh didapati di mana-mana Guardian atau secara online:- https://guardian.com.my/index.php/botaneco-garden-baby-body-lotion-250ml.html

Bukan baby sahaja boleh guna, malah seisi keluarga boleh gunakan Botaneco Garden Baby Body Lotion tanpa was was. Mudah dan best sangat! 


1 comment:

  1. pemilihan produk organik memang penting , bahaya nanti kalau kulit sensitif

    ReplyDelete