Traveloka dan Kuala Lumpur 2017 (KL2017)

Sana sini bercerita mengenai Sukan Asia Tenggara ke-29 (SEA Games 2017), juga dikenali sebagai Kuala Lumpur 2017 (KL2017), yang kini sedang berlangsung sehingga 30 Ogos 2017. Kedatangannya di nanti malah lebih bererti kerana Malaysia merupakan tuan rumah untuk Sukan Asia Tenggara kali ini. Untuk pengetahuan semua, Traveloka adalah Penaja Emas dan juga Official Online Travel Partner KL2017.

Traveloka adalah salah satu laman e-dagang pelancongan dalam talian yang utama di Asia Tenggara yang menyediakan semua penerbangan termurah dan tawaran hotel terbaik. Sebagai penaja Emas untuk acara bersejarah ini, Traveloka menawarkan aktiviti menarik untuk dimanfaatkan oleh orang ramai. Kempen utama akan diadakan pada permulaan Sukan Asia Tenggara 2017 ialah Hello, Malaysia! dan Go S.E.A!. 
Hello, Malaysia
Kempen utama ini memberi peluang perjalanan seumur hidup. Hello, Malaysia! Akan membawa anda ke dalam perjalanan ajaib untuk menemui Malaysia dengan lebih dekat. Manakala Go S.E.A.! Akan membawa anda ke tempat-tempat yang menakjubkan di Asia Tenggara. 
Go S.E.A.!
Ada apa dengan Traveloka di KL2017?
Sepanjang KL2017, Traveloka telah membuka satu booth di Bukit Jalil. Mereka yang berkunjung ke booth traveloka ni, berpeluang menyertai peraduan-peraduan yang dianjurkan di Booth Traveloka dan memenangi pelbagai hadiah menarik yang berjumlah RM200000. Sekiranya anda berada di Bukit Jalil, jangan lepaskan peluang berkunjung ke booth traveloka bagi merebut hadiah lumayan yang disediakan.

Tidak berkesempatan untuk ke Bukit Jalil menonton secara live? Jangan lah bersedih. Acara sepanjang KL2017 boleh ditonton melalui live streaming di Traveloka Livestream page di travelokakl2017.com.my. Sambil layan livestream tu, anda boleh menyertai peraduan yang disediakan di Livestream page.
Traveloka Livestream Page
Traveloka juga mengadakan promosi besar-besaran sempena KL2017 ini. Pastinya diskaun menarik menanti dan jangan lepaskan peluang keemasan ini. Untuk promosi hebat dari Traveloka ini, anda boleh layari di www.traveloka.com/en-my/promotion/hello-malaysia untuk melihat senarai tawaran yang disediakan.

Menarik sungguh tawaran yang disediakan oleh Traveloka sempena KL2017 ini! Jangan lupa untuk menikmati tawaran yang tersebut dan berkunjung ke booth Traveloka di Bukit Jalil sempena Sea Games KL2017. Untuk maklumat lanjut, boleh layari www.traveloka.com/en-my/


12 comments:

  1. Menariknya promoso traveloka sempena Sea Games ni. mesti boleh dapat diskaun menarik setiap kali pembelian.

    ReplyDelete
  2. Jom g booth traveloka kt bukit jalil

    ReplyDelete
  3. Sy mmg slalu gne app traveloka.. Murah dr app lain.. X caye cube la hihii

    ReplyDelete
  4. boleh tahan traveloka ni... tak sangka jadi penaja emas untuk sukan SEA ni.

    ReplyDelete
  5. memang menarik tawaran daripada Traveloka ni.. tak patut lepaskan peluang

    ReplyDelete
  6. Traveloka memang suka buat promo nak beli tau....hihi

    ReplyDelete
  7. SO true! Next month short vacay ke melaka. Dah book da pun hotel kat traveloka 2 minggu lepas. Compared dgn yg lain, traveloka harga mmg murah.

    ReplyDelete
  8. Promo traveloka memg terbaik.murah dan affordable harga yg ditawarkan

    ReplyDelete
  9. Pakcu baru nak cek mana-mana tempat yang nak backpaker, so, nie nak try traveloka lahh, kiki, harap2 dapat yang terbaikk

    ReplyDelete