Mommy tak pernah paksa Amal bertudung

Mommy tak pernah paksa Amal bertudung. Cuma belikan Amal tudung untuk di pakai semasa mengaji Iqra dan tudung raya. Alaaa biasa lah budak pakai tudung... Tak biasa bagi mommy apabila Amal bertudung semasa di rumah neneknya. Amal nak keluar dari bilik sahaja dia mencari tudung. Cuaca panas pon Amal masih bertudung walaupon hanya diluar bilik. Ha ha haa...
Dalam rumah tokma tokbah
Perangai baik Amal itu berterusan sehingga sekarang.. Amal akan mencari tudung sebaik sahaja nak keluar rumah.. 
Duduk bermain di dalam rumah pon Amal nak bertudung.. kadang-kadang nak tidur bertudung.. alahai baiknya anak siapa ni...












Semoga Amal jadi anak yang soleh berjaya di dunia dan akhirat. Aaminn...

11 comments:

  1. Bagus amal ..CCL doakan Amal dapat jadi anak yg solehah yer

    ReplyDelete
  2. geramnya kat budak amal ni.. comel!

    ReplyDelete
  3. Bila dah biasa...dalam rumah pun nak bertudung kan...bagus betul =)

    ReplyDelete
  4. boleh beli banyak tudung tu kalau dah suka kan :)

    ReplyDelete
  5. Alolo comeynye Amal beetudung. Dia dh selesa beetudung tu

    ReplyDelete
  6. Comel dan bijak. Moga Amal membesar menjadi seorang anak yang solehah...

    ReplyDelete
  7. ala comelnya Amal nii.. memang bagus sebab dari kecil dia dah pandai nak jaga aurat.

    http://www.myarosli.com/2017/07/blog-berbaju-baru.html

    ReplyDelete
  8. Good girl. ...bdk2 ni pandai copy paste . Mommy bertudung..anaknpun pandai bertudung

    ReplyDelete
  9. Comel betul Ustazah Amal ni.. :)
    Bila dia senyum tu rasa cair hati aunty.. hehehehehe..

    Semoga jadi anak yang solehah ye Amal.

    ...

    ReplyDelete
  10. Mak kita pun cmtu..tak paksa, tapi tu lah anak nak pakai sendiri lagilah kita galakkan. Sejuk hati tengok juga :D

    ReplyDelete