Set Produk Bayi Pigeon Newborn Pure dari Jepun

Set Produk Bayi Pigeon Newborn Pure dari Jepun | Terkini Pigeon telah mengeluarkan set produk bayi yang dinamakan Pigeon Newborn Pure yang dibuat di Jepun. Set produk ini mempunyai:-
Pigeon Newborn Pure Body Wash and Lotion
Pigeon Newborn Pure Body Wash and Lotion
Mandi tak lengkap jika tidak menggunakan sabun mandi. Selepas berpeluh bermain pusing keliling rumah, anak-anak perlu bersihkan badan dengan mandi bersabun.
Adam Anis dan Amal mandi menggunakan Pigeon Newborn Pure Purifying Body Wash
Mommy menggunakan PIGEON Newborn Pure Purifying Body Wash yang dirumus khas untuk  membersih dan menyucikan kulit halus bayi secara perlahan-lahan tanpa menyebabkan sebarang iritasi.

Mommy risau keadaan anak anak yang dulunya pernah alami ekzema. Jadi selepas mandi mommy akan lembapkan kulit mereka dengan PIGEON Newborn Pure Moisturizing Lotion. Di mana ia memberikan penghidratan dengan kadar segera pada kulit. Ia menyerap yang lebih pantas ke dalam kulit dan mengekalkan kelembapan kulit.

Ciri-ciri Pigeon Newborn Pure Body

Set bayi Pigeon Newborn Pure ini adalah "dual moisturizing by natulayer". Bahan-bahan yang digunakan menyerupai vernix dan ceramide

Produk ini bebas daripada Paraben, formaldehid, Alkohol dan mana-mana bahan-bahan lain yang boleh menyebabkan rasa tidak selesa kulit. 

Produk ini telah diuji oleh Dermatologi untuk memastikan penggunaan yang selamat pada semua jenis kulit dan mengekalkan PH kulit.

Ciri-ciri yang terdapat pada set bayi Pigeon Newborn Pure ini membuatkan semua ibu boleh menjaga kulit bayi sejak lahir. Ia menjadi pilihan mommy irra! 

Haa mommy beli di mana? Di mana lagi kalau bukan di motherhood.com.my, pusat beli belah online barangan ibu dan bayi.

16 comments:

  1. Senang sikit kalau beli online kan? Kita mak-mak ni malas nak pi mall hehe

    ReplyDelete
  2. Xpernah try lg pigeon baby wash ni.. kena try kt Malique la..

    ReplyDelete
  3. wahhh..macam best je..seronok plak tgk 3A mandi dengan Pigeon ni..

    ReplyDelete
  4. yes...akak suka dengan bau lotion..selalu letak kat anak..boleh cium dia banyak2..haha

    ReplyDelete
  5. Sesuai sangat untuk kulit bayi dan kanak2 ni

    ReplyDelete
  6. Menarik jugak ni. Anak kedua cikla mmg kulit sensitif. Kalau berpeluh memang dia akan tergaru-garu kegatalan. Mungkin produk ni boleh membantu dia. Nnti nk cubalah..

    ReplyDelete
  7. boleh juga nak buat hadiah pada baby baru anak sedara nanti

    ReplyDelete
  8. Pigeon memang best. Ana pun guna dulu.Recommended.

    ReplyDelete
  9. kalau sesuai dengan kulit sensitif lepas ni nak kena cari juga untuk cik puteri produk pegion newborn pure dari jepun ni

    ReplyDelete
  10. Produk pigeon ni memang tak asing lagi bagi AS. Cuma selama ni AS selalu tengok alatan baby feedings je. Rupanya ada juga ek mandian pigeon.

    ReplyDelete
  11. Menarik juga ni.untuk brand Pigeon,cuma botol susu je yang IbuNoey pernah guna.setakat ni,memang terbaiklah botol dia.puting botol pun senang nak basuh.

    ReplyDelete
  12. Tak pernah lagi cuba produk ni... Boleh cari juga nnt nih..

    ReplyDelete
  13. Hi mommy irra...lina singgah siniiii

    ReplyDelete