Persiapan Raya | Tukar Duit Raya Bank Islam

Assalamualaikum.. Selamat malam semua.. Hari ni dah 5 Ramadhan. Maka 5 hari telah meninggalkan kita. Jadi persiapan raya pon kena seiring juga. Lepas puasa nak raya. Hari tu dah beli kasut raya. Ada yang tanya kasut raya daddyG? DaddyG dia takkan beli kalau kasutnya masih elok. Hari ini pula daddyG tukar duit raya di Bank Islam. Tahun lepas, daddyG tak tukar duit raya. Nak bagi duit raya pun susah. Mommy kena kumpul duit raya anak untuk dapatkan duit kecil..
Notis tukar duit raya di Bank Islam
Kali ni daddyG betul-betul alert. Hahaha tak mahu perkara sama berulang kembali. Hari ni dah siap tukar duit raya di Bank Islam. 

Tukar duit raya Bank Islam

Duit Raya
Duit Raya
Duit Raya
Duit raya
RM1
Banyak lagi persiapan yang harus dibuat seperti baju raya Adam, Anis dan Amal. Ermm banyak pula yang tak siap lagi ni... Korang macam mana?

11 comments:

  1. Wahh....Acik pun belum tukar lagi. Tak terfikir langsung hal duit raya ni. TQ ingatkan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kali ni alert sbb tahun lepas xdan tukar..ehehe

      Delete
  2. Awalnya tukar.. kita tak prepare apa2 lagi ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jom cepat2..nnt kehabisan da xleh tukar

      Delete
  3. semalam sha nak tukar duit raya kat bsn, dia cakap "mana ada lagi dik, lambat lagi nak raya" hehehe datang lawak sponsor GA abam kie http://shafyqahazahar.blogspot.my/

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. Prepare awal2 tak kelam kabut raya nnt

      Delete
  5. Bank Islam branch mana tu?

    ReplyDelete
  6. saya pun nak tau juga branch mana tu ye?

    ReplyDelete