Menangi backpack Dugro "Reka dan Menang" Contest

Menangi backpack Dugro "Reka dan Menang" Contest | Assalamualaikum.. Hai korang.. Mommy baru je lepas join peraduan Dugro 'Reka dan Menang". Cepat-cepat mommy join sebabnya tarikh tamat contest tersebut adalah 28 Februari 2017. Hanya tinggal beberapa hari sahaja lagi. Bila mommy tunjukkan "backpack" Dugro kepada Adam dan Anis, wahhh excited mereka nakkan beg tu..

Cara nak join contest ini pon sangat mudah. Peserta hanya perlu menghantar mesej yang paling kreatif untuk anak dan reka bentuk beg. Hanya 5 pemenang bertuah dengan mesej paling kreatif beserta jumlah "like" dan "share" akan berpeluang memenangi "backpack" Dugro. 

Langkah mudah menyertai Dugro "Reka dan Menang" Contest

1. Klik REKA SEKARANG
2. Masukkan Butiran E-mel dan Nama
3. Isikan nama Si Manja
4. Tulis Mesej Kasih Sayang buat Si Manja
5. Pilih warna "Backpack"
6. Pilih lencana hiasan
8. Siap!

Sangat mudah nak join contest ni dan mudah-mudahan mommy dapat jadi salah seorang pemenang. Ibu-ibu diluar sana pon mari lah join Dugro "Reka dan Menang" Online Contest ini juga.

Satu lagi info yang mommy nak kongsikan dengan korang adalah bermula 1 Mac sehingga 30 April, Dugro akan mengadakan roadshow The Dugro® 'Build a Backpack and So Much More' di seluruh negara, di mana kita boleh reka backpack bersama anak-anak di roadshow tersebut. Wahh menarik sangat kan... Kalau korang nak tahu jadual roadshow yang berdekatan boleh layari  http://www.dugro.com.my/promosi_dan_acara/backpack

Semua ibu termasuk mommy sendiri inginkan makanan yang terbaik untuk anak. Makin besar anak makin pandai mereka memilih makanan. Anak dah pandai memilih untuk tidak memakan sayuran, padahal dahulu mereka boleh sahaja makan sayur. Jadi inisiatif mommy adalah berikan mereka susu Dugro yang dirumus khas dengan lebih banyak lagi DHA*, IcFOS, 15 vitamin dan mineral supaya Si Manja jadilah lebih lagi..

Tahu tak, Dugro juga ada menyediakan sokongan pakar Careline 24 jam untuk menjawab apa-apa persoalan yang i u ada tentang nutrisi Si Manja.. Team Dugro Careline ini terdiri daripada bekas jururawat, pakar nutrisi dan pakar diet yang bersedia untuk menjawab apa-apa persoalan yang ibu ada pada Si Manja sendiri, pada bila-bila masa, siang atau malam. Selama ini mommy tak pernah tahu kewujudan Careline ini. Maka, ini peluang sebaiknya bagi kita para ibu untuk berikan yang terbaik buat anak-anak kita.

Semoga anak-anak mommy jadi anak yang bijak dan berjaya pada masa akan datang. Mommy akan buat yang terbaik untuk anak-anak mommy. Semoga kamu jadilah lebih lagi...

*Berbanding dengan formulasi terdahulu, 9.7mg.

13 comments:

  1. Mcm best je . Nak join jugak la . Boleh buatkan utk anak2 sepupu la

    ReplyDelete
  2. Menarik nie..rasa nak join juga lah nanti..

    ReplyDelete
  3. Good luck mommy irra, tgk mommy design adam punya beg yg warna merah tu cantik laa. Ada harapan nk menang. Dan minum susu Dugro anak2 lebih bijak macam mommy dia. Kan !

    ReplyDelete
  4. Nak pergi la roadshow nnt..mesti syok kan..

    ReplyDelete
  5. Menarik contest ni..ibu2 wajib joint ni...mana tau dpt menang backpack comel tu.. siap boleh design lgi...

    ReplyDelete
  6. Wah.. ni kalau tunjuk kat anak dara Cikla dia org tu mesti diaorang nak....

    Btw, good luck mommy... semoga ada rezeki Adam... Amin..

    ReplyDelete
  7. bestnya bole ltk nama n design bag pack tu..nk join la...

    ReplyDelete
  8. Good luck mommy.... Menarik contest ni....

    ReplyDelete
  9. kita dah buat....harap dapatlah nanti

    ReplyDelete
  10. Mudahnyaaa contest ni. Goodluck kak Irra 😘

    ReplyDelete