Air Bubble Wrap 10mm x 1meter x 100meter

Sejak AFB Network Enterprise menjadi stokis Biobax Cool Theraphy, mommy memerlukan air bubble wrap untuk membungkus parcel kepada agen-agen Biobax.  Walaupon dah bungkus dengan air bubble wrap, ada juga kotak Biobax kemek.

Harga air bubble wrap 10mm x 1 meter x 1 meter adalah RM5.70. Kos di situ sahaja dah banyak. Jadi mommy merancang nak beli segulung besar air bubble wrap

Air Bubble Wrap 10mm x 1meter x 100meter

Di Lazada harga air bubble wrap 100meter RM65. Harga postage RM6 menjadikan jumlah semua adalah RM71.

Sekiranya mommy membeli di Tesco atau kedai buku sebanyak 100 kali.
RM5.70 x 100 = RM570

Penjimatan sebanyak rm499. Woww! Tapi bila nak habis tu taktau lah.. Atau boleh berniaga air bubble wrap pula selepas ni. Hahaa

Air Bubble Wrap 10mm x 1meter x 100meter
Air Bubble Wrap 10mm x 1meter x 100 meter

Air Bubble Wrap 10mm x 1meter x 100meter

Air Bubble Wrap 10mm x 1meter x 100meter
Air Bubble Wrap 10mm x 1meter x 100meter
Air Bubble Wrap 10mm x 1meter x 100meter
Air Bubble Wrap 10mm x 1meter x 100meter
Memang besarlah satu gulung air bubble wrap ni. Boleh bungkus tebal-tebal supaya kotak Biobax tak kemek lagi. 

12 comments:

  1. hihi..besarnya...banyak giler..mmg bleh jual smule

    ReplyDelete
  2. banyaknya..simpan dlu..kot ada niat nak berniaga menggunakan air bubble wrap tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sekarang guna. Tapi xdela banyak sangat..xpe boleh pakai lama

      Delete
  3. i nak bli ni nnti.. nak balut lukisan..hihi

    ReplyDelete
  4. Perghh untunglaaa kan..jimat banyak dah ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aah kak...klu dok angkut semeter semeter... Dh boleh beli 100meter ni

      Delete