Awas! Produk tiruan Minyak Herba Asma Mu­jarab

Awas! Produk tiruan Minyak Herba Asma Mujarab. | Sebenarnya mommy pon tak faham kenapa perlu wujud produk tiruan. Bila mommy dah tahu ada produk tiruan, maka mommy lebih berhati-hati supaya tak terbeli produk tiruan Minyak Herba Asma Mujarab.

Review dari rakan-rakan blogger dan rakan facebook pon sangat mengujakan mommy untuk mendapatkan Minyak Herba Asma Mujarab. Adik Amal dah terlalu lama selsema. Dah macam-macam cara mommy berubat tak jadi apa pon.

Maka mommy nak ikhtiar dengan Minyak Herba Asma Mujarab yang dikatakan membantu meredakan:-
- asma
- batuk berkahak
- lendiran kahak yang banyak
- sengal-sengal otat
- kegatalan akibat gigitan nyamuk

Ia juga boleh digunakan pada bayi, kanak-kanak atau orang dewasa.
Doakan saya cepat sembuh..

Bila dah ada produk tiruan maka mommy perlu study apa perbezaan antara produk tiruan dan asli Minyak Herba Asma Mujarab.

Ciri-ciri Produk Tiruan Minyak Herba Asma Mujarab


1. Ejaan "Lain-Lain" 

2. Ejaan " tegeliat" 

3. Tiada logo MHAM digunakan.

4. Dahulu gambar budak pegang inhaler. Sekarang dah bertukar kepada gambar budak terbaring. 

Alhamdulillah.. Minyak Herba Asma Mujarab milik mommy adalah yang ORIGINAL.
 Botol MHAM Asli. Bukan produk tiruan Minyak Herba Asma Mujarab
Botol MHAM Asli. Bukan produk tiruan Minyak Herba Asma Mujarab

Risau kan kalau guna produk yang dijamin kebersanannya tetapi produk tiruan. Maka mommy rasa bertanggungjawab untuk berkongsi dengan semua.

Jangan terpedaya ya kawan-kawan. Semoga dengan Minyak Herba Asma Mujarab ini mampu menyembuhkan penyakit anak-anak kita. Susah hati tengok anak tak sihat.

Di sini mommy nak berkongsi testimoni pengguna Minyak Herba Asma Mujarab yang memberi sebab kuat buat mommy untuk mencuba.

PENGAKUAN SEORANG ANAK..

Sudah sebulan lebih ayah terlantar di hospital akibat penyakit asma dan sesak nafas. Ayah juga terpaksa bergantung dgn bantuan oksigen sepanjang masa. Setiap hari hati ini menangis dan berdoa agar ayah cepat sembuh. Ubat hospital sudah berbotol-botol telah ditelan. Satu hari terjumpa kenalan lama dan menceritakan keadaan ayah dgn tujuan utk di bawa berubat secara tradisional . Setelah kawan tadi mendengar masalah ayah, dia menyarankn saya menggunakan sebotol minyak sapuan tradisional yg berlabel Minyak Herba Asma Mujarab. Dengan tidak berfikir panjang, setiap hari saya sapu kan pada ayah dengan harapan ayah sembuh. Alhamdulillah hampir seminggu lebih sapu pada ayah, ayah dibenarkan keluar hospital tanpa bantuan oksigen. Dari hari ke hari ayah bertambah sihat dan boleh berjalan walau menggunakan tongkat. Ya Allah , di bulan Ramadhan yang mulia ini, kutemui juga penawar asma buat ayah tercinta. 

Bagi siapa2 yang mengalami asma & sesak nafas, saya syorkan guna lah Minyak Herba Asma Mujarab buatan tradisional kampung. Sememangnya ajaib dan berkesan. Terimakasih sahabat kerana menghadiahkan minyak ini kepada saya. Minyak ini hanya asbab, semua dengan izinNya jua.

Apa itu Minyak Herba Asma Mujarab?


Minyak Herba Asma Mujarab diformulasikan secara "homemade". Satu perkara yang mommy tahu dari herbalist yang mommy kenal, apabila produk homemade dikilangkan, bahan yang digunakan adalah ekstrak sahaja. Jadi, Minyak Herba Asma Mujarab akan lebih mustajab kerana menggunakan bahan-bahan asli. 

Alhamdulillah..setelah seminggu menggunakan Minyak Herba Asma Mujarab, keadaan Amal menampakkan perubahan yang positif. Mommy secara konsisten akan menyapu Minyak Herba Asma Mujarab ini selepas Amal mandi. 

Sekiranya korang berminat nak dapatkan juga Minyak Herba Asma Mujarab boleh hubungi terus HQ  En. Hafis 013 480­ 6787 (Bahagian Pemas­aran) & Puan Nurul : 017 6239­935 ( Produk Owner)

Untuk maklumat lanjut boleh terus ke web rasmi Minyak Herba Asma Mujarab : http://herbaasma.com/

Atau ikuti perkembangan terkini si Facebook Minyak­ Herba Asma Mujarab https://www.facebook.com/PenawarSemputLela­hDanAsma 

4 comments: