Kari Kepala Kambing

Siapa pernah makan kari kepala dinasour? Eh kari kepala kambing lah.. Bila tengok gambar kepala kambing ni memang seram dan nampak macam dinasour. Macam mana nak makan ni? 


Kawan mommy komen di facebook, dia suruh rasa mata kambing. Mata kambing paling aummm katanya. Jenuh ku telek kepala kambing itu. Macam mana nak ambil mata kambing tuu.. Mommy pon jolok mata kambing tersebut.


Hitam tu tak payah makan. So korek pulak buangkan yang hitam. Rasa mata kambing ni kenyal. Nak kata sedap tu ntah laaa... Isi kambing di bahagian kepala ni sangat lembut.. Bab isi kambing adalah feveret mommy...isi lembut dan sedap sangat..

Selepas digodek. Dah habis makan!

Lidah kambing bagi kat orang lain. Geng sekepala kambing kami takde yang nak makan lidah kambing. Muahahahaa.. Terpegang bahagian lidah pon dah nak terjerit dan cepat-cepat tarik tangan. Geli wooo.. 


Cuba tengok gigi kambing. Hahaha hitam.. Tapi kakNah yang masak dah bagitahu kambing ni dah dibersihkan elok-elok. Hahaha


Jiran tetangga yang datang rumah kakNah. KakNah ni jiran mommy lah. Anaknya sambut hari lahir ke 12. Itu yang kakNah buat makan-makan. Dapat juga mommy merasa makan kari kepala kambing..

6 comments:

  1. singgah pagi..
    salam jumaat..♥
    sedapnya kari kepala ikan...

    ReplyDelete
  2. suka kambing bakar atau sup kambing je. Tak pernag cuba kari kambing

    ReplyDelete
  3. salam irra. lama tak jenguk sini. sihat ke? cium sikit dak amal tu yaaa hehehe...

    mata kambing????? erkkkkkkkkkkk

    ReplyDelete
  4. makkk.. sll tau kari kepala ikan ja.. tp mcm sdp yak

    ReplyDelete