Menyesal beli baju tidur seksi!

Huh! Mommy menyesal beli baju tidur seksi. Masa yang sememangnya tak berapa nak cukup jadi makin singkat. Eh? Ke mommy yang tak pandai manage masa ni? Penangan beli baju seksi la tidur malam tak cukup ni.. Adehh...

Semua gara-gara baju tidur seksi dalam gambar di bawah ni tau..pilihan warna oleh encik suami sendiri.. 

Baju tidur seksi pilihan daddyG

Ouchh mengancam betul kan pilihan daddyG ni..haa sebenarnya ini lah baju tidur pertama mommy tau...sebelum ni tak ada terfikir langsung nak cari baju tidur seksi. Macam biasa pakai seluar tidur dan baju t-shirt.

Bila usia perkahwinan dah menginjak ke tahun ke 6, mommy sendiri merancang sesuatu untuk keharmonian rumah tangga kami. Kalau sebelum ni mommy amalkan jamu moden, kali ini mommy beli baju tidur seksi. Heee (icon tutup mata). Nak beli tapi segan.

Ibu-ibu yang anak dah ramai dah tak boleh segan. Jom kita mengorat semula suami kita. Suami terus tak sabar nak balik rumah awal. Auumm..

Jom usha banyak lagi baju tidur seksi di instagram @nak_beli_tapi_segan . Mereka menjual baju tidur yang paling sopan sehingga paling seksi. Cuba tengok baju tidur seksi "maid", kalau belum beranak mommy wajib beli. Hihi

Baju tidur sopan

Baju tidur sopan

Tapi kan mommy tak nak korang beli baju sopan ni. Jom tengok lagi baju lain. Kata nak pikat suami kan...kena la seksi lebih..seksi untuk suami takpe..

Baju tidur seksi, nak beli tapi segan

Baju tidur seksi

Baju tidur seksi


Alaaa mommy, kami segan la nak pakai...ok ok maybe hat ni sesuai..

Baju tidur seksi

Mommy, saiz kami comelll...macam mana ni.. Hampa ni memang saja no...tak payah nak mengelat sangat.. Kita nak ngorat suami kena cuba usaha sehingga berjaya.. @nak_beli_tapi_segan juga menjual baju tidur plus size ni..haa tak boleh say No lagi dah naaa...ada size XL, 2XL, 3XL

Baju tidur plus size

Material baju tidur yang sangat berkualiti


Pilihan yang lagi banyak boleh tengok dekat instagram @intimateshoppe . Bukan ada baju tidur seksi sahaja malah ada juga seluar dalam seksi.

Seluar dalam seksi

Delivery dibuat setiap hari tau. Hari ni mommy beli, esoknya abang posmen dah ada depan rumah. Pantas dan tuntas! Taraa bila baju ni sampai di tangan mommy, suka suka suka.

Baju tidur seksi mommy. Aummm

Kualiti baju tidur seksi dari @nak_beli_tapi_segan dan @intimateshoppe adalah setanding dengan butik. Malah harga nya murah 2 kali ganda dari butik.

Lady Boss kak Noriee sendiri yang membuat saringan ke atas baju tidur yang dijual. Bukan main sauk je jual tau. Baju tidur yang mommy dapat memang materialnya nampak berkualiti tinggi dan sangat selesa di pakai.

Design baju tidur seksi sangat banyak. Korang WAJIB follow tau ig @nak_beli_tapi_segan dan @intimateshoppe supaya tak ketinggalan design-design yang aummm dan petua-petua yang kita selama ni dah tahu tapi tak ambil peduli pon.

@nak_beli_tapi_segan

Untuk keharmonian rumahtangga yang berkekalan, cinta hingga hujung nyawa, maka kita kena beli baju tidur seksi tanpa segan lagi. Itu pon kak Nuriee kata baju pilihan mommy tak seksi lagi. Hehe takpe kak, nanti mommy beli yang seksi lagi. Akak tolong pilihkan nanti ye..

Lagi satu perkara penting, korang sure kalau beli apa barang sekali pon mesti nak layanan yang terbaik kan? Mommy bagi 5 bintang untuk layanan mesra pelanggan yang superb. Kak Nuriee siap sharing rahsia rumah tangga. Aummm..korang kalau nak tahu juga jom follow instagram @rahsia_bahagia_rumahtangga

@rahsia_bahagia_rumahtangga

Mommy suka sangat dengan tagline kak Nuriee "affordable luxury". Baju tidur seksi ni kalau korang tak beli lagi menyesal tau...Tiap malam suami nak peluk aje...



Jangan lupa follow instagram:-

@nak_beli_tapi_segan
Sales team : 018 24 88850

@intimateshoppe
Sales team : 017 257 1281

@rahsia_bahagia_rumahtangga
Sales team : 018 24 888 50

No phone sale team : 018 24 888 50

13 comments:

  1. Wah wah wah.. baju tido raya pun boleh ni. Cantik lg seksi.

    ReplyDelete
  2. amboiii, jnagna nt lekat yg num 4 mommy! hahaha

    ReplyDelete
  3. teringin nak beli tapi malu hahahahahha

    ReplyDelete
  4. nak beli tapi malu-malau kucen..hehehe

    ReplyDelete
  5. saya suka hat yang pink pinkk gitew, hehehe

    ReplyDelete
  6. amboi mommy.. dah pandai nak seksi yer.. aummm

    ReplyDelete
  7. Setuju...kita ni la kene ngorat suami kita. Jangan sampai pempuan lain ngorat hehehe

    ReplyDelete
  8. Ok, nanti nak pi terjah ig dorang..aum sangat baju2 tidur dia...

    ReplyDelete
  9. wah..pink..pandai pilihan daddyG buat mommy

    ReplyDelete
  10. Hai kak. Sy pun ada juga jual. Tagline saya seksi tapi segan. Jemput follow pyjama_ohsem ye

    ReplyDelete