Brilliant idea!

Semalam ni, mommy bangun pagi terus keluar rumah untuk cuci baju. Dah cuci baju, mommy sambung cuci kolam mandi anak-anak. Dah sudah cuci, mommy sandarkan kat tepi dinding.

Mommy sambung cuci halaman rumah. Macam biasalah, bersepah dengan tahi cicak. Semak pulak mata menengok.

Anak-anak bangun tidur terus cari mommy di luar. Adam main basikal. Anis main kereta. Amal terus ke kolam mandi yang terbalik. Sebenarnya mommy terbalikkan sebab nak keringkan air dalam tu. 

Brilliant idea! Amal masuk melompat-lompat dalam tu. 


Amal kan kecil lagi. Jadi tak cecah lantai pon. Lagi seronok riang ria Amal main.


Kakak abang pon nak join sekaki. Haaaa sorry naaa.. Rosak terus nanti kolam tu..

Hai la anak! Bijak! Bijak!

7 comments:

  1. jeles ngan adik lew teww.. hhee

    ReplyDelete
  2. Besar dah amal, lama tak tengok update.. comel tau...

    ReplyDelete
  3. rosak xleh la mandi kolam nanti

    ReplyDelete
  4. Selamat pun selamat amal dok situ.
    tak main dirty kat lantai.
    kalu yg lain join alamat nya bocor la :-)

    ReplyDelete